اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد

بازسازی 30 روستا در مناطق زلزله‌زده آذربایجان توسط زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان بازسازی بیش از 30 روستا را از جمله وظایف زنجان به عنوان استان معین آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

بازسازی 30 روستا در مناطق زلزله‌زده آذربایجان توسط زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صفی‌الله کرامتی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان زنجان به برگزاری جلسات متعدد برای کمک به حادثه‌دیدگان آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و اظهار داشت: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان برای ایجاد هماهنگی در ستاد مستقر شده در شهرستان اهر حضور مداوم دارد.

وی از تدابیر اندیشیده شده برای کمک به زلزله‌ز‌دگان آذربایجان‌شرقی خبر داد و افزود: کمک به این حادثه‌دیدگان اهمیت کشوری دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به حضور نیروهای امدادی استان زنجان از نخستین ساعات وقوع زلزله در منطقه تصریح کرد: هلال احمر با 140 نیروی ماهر در مناطق آسیب‌دیده از زلزله حضور فعال داشت.

وی از ارسال کمک‌های مورد نیاز حادثه‌دیدگان خبر داد و اضافه کرد: چادر، پتو، انواع کنسرو از جمله کمک‌هایی بود که در روزهای نخست وقوع حادثه به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

کرامتی بازسازی بیش از 30 روستا را از جمله وظایف استان زنجان به عنوان استان معین آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: همکاری ارگان‌هایی مانند اداره کل راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر، شهرداری‌های شهرهای مختلف، انتقال خون، بهزیستی، فرودگاه و دیگر ارگان‌ها در ارسال اقلام و نیازمندی‌های حادثه‌دیدگان آذربایجان‌شرقی بسیار خوب بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان به بازدید‌های به عمل آمده از مناطق آسیب‌دیده ناشی از سیل شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: ارگان‌های ذیربط همکاری‌های لازم برای بازسازی ابنیه‌ها و واحدهای مسکونی آسیب‌دیده را به عمل آورده‌اند.

وی به حضور دانشگاه تحصیلات تکمیلی در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: جمع‌آوری اطلاعات توسط این دانشگاه برای استان زنجان هم مفید خواهد بود.

کرامتی از انجام کمک‌های راه‌آهن شمال غرب و همچنین فرودگاه زنجان در پشتیبانی کمک‌های ارسال شده به منطقه خبر داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول