اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

فرهنگ‌سازی برای استفاده از سازه‌های فلزی در صنعت ساختمان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: در زمینه استفاده از سازه‌های پیچ و مهره‌ای در صنعت ساختمان باید فرهنگ‌سازی لازم در جامعه صورت گیرد.

فرهنگ‌سازی برای استفاده از سازه‌های فلزی در صنعت ساختمان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت کاسپین غرب زنجان اظهار کرد: برای اجرای هر پروژه‌ای باید فرهنگ‌سازی لازم در جامعه صورت گیرد که برای استفاده از سازه‌های پیچ و مهره‌ای در صنعت ساختمان باید به این موضوع توجه شود.

وی با بیان اینکه صنعت سازه‌های فلزی از نوع پیچ و مهره‌ای از صنایع جدید محسوب می‌شود، افزود: ‌در این زمینه هنوز فرهنگ‌سازی لازم صورت نگرفته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استفاده از سازه‌های سنگین پرهزینه است، افزود: سازه‌های پیچ مهره‌ای کم‌هزینه بوده و از نظر فنی نیز مورد تایید است.

وی با بیان اینکه استفاده از سازه‌های پیچ و مهره‌ای در صنعت ساختمان ضروری است، خاطرنشان کرد: استفاده از این سازه‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر ضروری است.

رئوفی‌نژاد سرعت کار، کیفیت بالا و کم‌هزینه بودن را از ویژگی‌های این سازه‌ها عنوان کرد و گفت:‌ باید با فرهنگ‌سازی مناسب مردم به استفاده از این سازه‌ها ترغیب شوند.

وی با بیان اینکه این نوع سازه‌ها از علم روز دنیا بهره می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تسهیلات لازم به این نوع صنایع در استان ارائه می‌شود.

استاندار زنجان بر ضرورت حل مشکلات واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت:‌ برای استفاده از علم روز دنیا باید از این تولیدات حمایت ویژه شود.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول