اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره سنجش مهارت فنی و حرفه‌ای کردستان خبر داد:

سنجش 427 کارگران صنعت ساختمان در کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای کردستان از سنجش 427 نفز از کارگران صنعت ساختمان به صورت هماهنگ در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های تابعه این استان خبر داد.

سنجش 427 کارگران صنعت ساختمان در کردستان
فرید بایزیدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، به برگزاری آزمون سنجش وضعیت کارگران صنعت ساختمان در استان اشاره کرد و اظهار داشت: آزمون کارگران صنایع ساختمان استان به صورت هماهنگ در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌های تابعه این کردستان برگزار شد.
به گفته وی، 427 نفر از کارگران صنایع ساختمان در شهرستان‌های مختلف استان در قالب 20 حرفه مهارتی و فنی مورد سنجش قرار گرفتند.
بایزیدنژاد خاطرنشان کرد: حرفه‌های آرماتوربند، بتن‌ساز و بتن‌ریز، اسکلت‌ساز، برق ساختمان درجه دو، بنای سفت‌کار، سنگ کار در جه سه، عایق کار رطوبتی و قالب بند و کف‌راژ بند از جمله حرفه‌های است که کارگران صنعت ساختمان استان در آن ارزیابی شدند.
سرپرست اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان، کاشی کار، گچ کار، لوله‌کش گاز خانگی و تجاری، لوله کش و نصاب وسایل برقی، نقاش ساختمان، کمک آرماتوربند، کمک برق‌کار ساختمان درجه دو، کمک بنای سفت کار درجه دو، کمک در و پنچره‌ساز و پروفیل آهنی، کمک سنگ‌کار درجه دو، کمک گچ‌کار درجه دو، کمک لوله کش و نصاب و سایل بهداشتی از دیگر حرفه‌های است که کارگران ساختمانی استان در آنها مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفتند.
بایزیدنژاد در پایان اذعان داشت: طرح سنجش مهارت کارگران ساختمان در راستای ارتقای وضعیت ساخت و سازها در استان کردستان و همزمان با دیگر نقاط کشور در دست اجراست.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول