اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 80 واحد تولیدی و بازرگانی

نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور 80 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد، معاون عمرانی استاندار اردبیل اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه آشنایی شاغلان صنعت ساختمان با آخرین دستاوردهای مصالح ساختمانی و مواد مورد نیاز در حوزه ساختمان‌سازی است.

ایرج بیگدلو تصریح کرد: با برگزاری این نمایشگاه‌ها تلاش می‌کنیم که دستاوردهای جدید به معرض نمایش گذاشته شود تا مهندسان و فعالان حوزه ساختمان‌سازی بتوانند از این ظرفیت بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

وی از افزایش 20 شرکت داخلی حاضر شده در این نمایشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته در این نمایشگاه 60 شرکت تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلف حضور داشتند که امسال این تعداد به بیش از 80 شرکت رسیده است.

این مسئول به استقبال خوب شرکت‌های استان اردبیل در حضور در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: حضور 15 شرکت از صنایع ساختمانی استان اردبیل در این نمایشگاه یک فرصت مطلوب برای عرضه تولیدات و محصولاتشان است که امیدواریم نتایج و ثمرات مثبتی را به دنبال داشته باشد.

بیگدلو در ادامه بیان کرد: صنعت ساختمان امروز به یک بالندگی واقعی در سطح کشور رسیده است به طوری که با کمترین وابستگی قادر هستیم بسیاری از نیازمندی‌های این حوزه را خودمان تولید و روانه بازار مصرف کنیم.

به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل با یادآوری این‌که حضور استان‌های مختلف در این نمایشگاه نشان از توان و بالندگی این صنعت است، ادامه داد: در کنار تولید کیفی در صنعت ساختمان ایجاد فرصت‌های اشتغال متنوع از بسترهای مطلوب این بخش است.

وی در ادامه گفت: برخی از شرکت‌ها که تولیدکننده تأسیسات مکانیکی و الکتریکی، سیستم‌های مدرن درب نسوز و صنایع چوبی هستند به همراه تولیدکنندگان شیرآلات و ابزار ظرفشویی و دستشویی و همچنین غرفه‌هایی با محصولات پانل کامپوزیت سبک با وزن اندک و مقاومت بیشتر حاضر شدند تا بتوانند توانمندی‌های خود را به رخ بکشند.

بیگدلو در ادامه سخنان خود افزود: برگزاری مستمر این نمایشگاه در اردبیل و مشارکت شرکت‌های فعال در صنعت ساختمان یک فرصت استثنایی است تا بتوان با انعقاد قرارداد مطلوب در حوزه ساخت و ساز مسکن مهر از این توانمندی استفاده کرد.

وی با اشاره به طرح عظیم مسکن مهر در کشور و قابلیت تولید مسکن با بیشترین کارآمدی کیفی و کمترین هزینه به عنوان یک ابتکار مناسب از سوی دولت خدمتگزار تصریح کرد: حرکتی که امروز دولت در حوزه تولید مسکن روستایی و شهری آغاز کرده است، حرکتی مثبت و ماندگار است که نظیر آن را نمی‌توان در هیچ برهه‌ای از تاریخ این کشور و یا حتی عرصه بین‌المللی مشاهده کرد.

در این نمایشگاه که بیش از هشت استان کشور اعم از اصفهان، تهران، آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان حضور دارند محصولات متنوع خود را از امروز تا 13 خردادماه به نمایش گذاشته و علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 عصر تا 22 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول