اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجلیل از ارائه‌‌دهنده مقالات برتر و عوامل اجرایی؛

دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان پس از سه روز و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه مطالب و مقالات علمی از سوی صاحبان علم و دانش صنعت ساختمان داخلی و تنی چند از صاحب‌نظران کشورهای خارجی پایان یافت.

دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان از پنج شرکت‌کننده خارجی از کشورهای ارمنستان، آلمان، آمریکا و ژاپن به عنوان شرکت‌کننده‌های برتر در خوزه خارجی با ارائه لوح‌تقدیر و تندیس ویژه همایش تقدیر به عمل آمد.
همچنین در ادامه مراسم و به منظور پاسداشت شرکت‌کنندگان حاضر در مراسم که با ارائه مقاله این همایش را همراهی کردند تجلیل به عمل آمد.
بر این اساس و در حوزه کمیته علمی دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان از آقایان رمضانی‌نپور، خسروانیان، دنیا‌دیده، اکبرزاده ابراهیمی، محمودی و گرامی تقدیر شد.
در ارتباط با مقالات ارائه شده به دبیر خانه دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمانt کمیته علمی دبیرخانه همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان پس از بررسی پنج مقاله را به عنوان مقالات برتر در دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان معرفی کرد.
در مراسم اختتامیه از مقالات هانیه سلیمانی، وحیده باقری‌فر، محسن گرامی، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین صنعت ساختمان ارائه شده توسط وحید حسین‌زاده فریدون دبیری، مصالح ساختمانی هوشمند از امیر ارباب تجلیل شد.
آنچه که به عنوان اختتامیه مراسم دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در نظر گرفته شده بود تجلیل از عوامل اجرایی این مراسم بود که به منظور برپایی هر چه بهتر دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در حد یک همایش ملی با نتیجه‌ای مناسب برای دست‌مایه مهندسان شرکت‌کننده این مراسم تلاش شبانه‌روزی داشته‌اند.
بر این اساس از دبیر اجرایی دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان، مدیر امور مالی دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان، مدیر تصمیم‌گیران تجلیل شد.
همچنین در ادامه از امور اداری همایش فرزاد منجمی، مسئول کمیته دانشجویی غزاله ربانی، مسئول روابط عمومی آرزو حشمتی، مسئول امور پذیرش محبوبه آقایی کمیته علمی همایش مرضیه مولوی، عزیز طهماسبی نیز تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول