اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

حضور 9 هزار نفر در آزمون صنعت ساختمان‌ زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان از حضور 9 هزار و 342 نفر در آزمون حرفه‌های مختلف صنعت ساختمان‌ در زنجان خبر داد.

حضور 9 هزار نفر در آزمون صنعت ساختمان‌ زنجان
سیف‌الله محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری 8 هزار و 978 فقره کارت پروانه مهارت ساختمان برای کارگران ساختمانی استان صادر شده است‌.
وی ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری به منظور تعیین صلاحیت فنی متقاضیان شرکت کننده در آزمون حرفه‌های مختلف صنعت ساختمان‌، 9 هزار و 342 نفر شرکت کرده‌اند.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در 32 حرفه مختلف مربوط به صنایع ساختمان حضور داشتند، بیان داشت: پس از برگزاری و اخذ آزمون عملی 8 هزار و 978 نفر قبول و موفق به دریافت کارت پروانه مهارت از این اداره شدند‌.
وی خاطرنشان کرد: برای افزایش مهارت فنی و توانمند سازی این افراد در بخش‌های مختلف ساخت و ساز‌، در همه مراکز تابعه نسبت به برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی اقدام شده است.
محمدی با اشاره به اینکه در همه حرفه‌های مربوط به صنعت ساختمان به صورت کوتاه مدت اقدام شده است، افزود:  پس از اتمام دوره افراد مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه نام‌نویسی دوره‌های کاردانی پود مانی مراکز علمی - کاربردی فنی و حرفه‌ای تا 27 دی ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: با توجه به امکانات‌، تجهیزات و تکنولوژی مهارت‌آموزی و نیروی انسانی توانمند و کار آمد در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای‌ دانشجو در این مراکز به صورت پودمانی پذیرش می‌شود.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان اظهار داشت: واحدهای دانشگاهی علمی ـ کاربردی زنجان‌، طارم و خدابنده در مقطع کاردانی ناپیوسته در رشته‌های فنی و مهارتی دانشجو می‌پذیرد.
وی بیان داشت: این مراکز از بین دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم به صورت پودمانی برای نیمه دوم بهمن ماه سال جاری دانشجو می‌پذیرند.  
محمدی یادآور شد: مرکز علمی ـ کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان در رشته‌های برق الکترونیک‌، تعمیرات مکانیکی‌، گل و گیاهان زینتی، ماشین ابزار‌، مکانیزاسیون کشاورزی‌، نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی دانشجو می‌پذیرد.
وی تصریح کرد: مرکز علمی ـ کاربردی فنی و حرفه‌ای خدابنده و طارم نیز در رشته‌های تعمیر و نگهداری خودرو و جوشکاری به صورت کاردانی پودمانی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.
محمدی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای نام‌نویسی در این دوره‌ها شرکت کنند، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای نام‌نویسی علاقه‌مندان انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون در نیمه دوم بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه آغاز کلاس‌ها از اواخر بهمن ماه سال جاری است، افزود: علاقمندان می‌توانند در این مراکز در رشته‌های مورد علاقه خود نام‌نویسی کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول