اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

عیب‌های صنعتی‌سازی در ساختمان‌ها برطرف شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: رفع عیب‌های موجود در صنعتی‌سازی باید به یکی از مهمترین وظایف دبیرخانه فناوری‌های نوین ساختمان تبدیل شود.

عیب‌های صنعتی‌سازی در ساختمان‌ها برطرف شود
غلامرضا هوایی در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه انبوه‌سازان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: همچنین مقوله نظارت‌ها بر ساخت و ساز یکی از موضوعات مهم برای این دبیرخانه باید باشد.
وی نمایشگاه فناوری‌های نوین ساختمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با این حال مقوله فناوری‌های نوین ساختمان و صنعتی‌سازی نباید تنها به برگزاری سمینارها و جلسات ختم شود بلکه باید در راستای صنعتی‌سازی عملیاتی کار کرد.
مدیرکل امور مقررات‌های ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت ساختمان انسجام و کار در رابطه با صنعتی‌سازی ساختمان دیده می‌شد که همین امر نشان‌ دهنده آینده‌ای روشن است.
وی با بیان این که 10استان دیگر کشور نیز خواهان استقرار دبیرخانه فناوری‌های نوین ساختمان در راستای خود بودند عنوان داشت: با این حال با تلاش‌های صورت گرفته در استان خراسان رضوی و همچنین ظرفیت بالای این استان در امر ساخت و ساز مسئولیت این دبیرخانه به مشهد محول شد.
هوایی با بیان اینکه خراسان رضوی پیشگام در امر صنعتی‌سازی مسکن در سطح کشور است ابراز داشت: در حال حاضر ترویج موضوع مهم صنعتی‌سازی به عنوان یک ضرورت بسیار مهم در کشور مطرح است.
وی تأکید کرد: دلیل انتخاب مشهد به عنوان دبیرخانه فناوری‌های نوین ساختمان رابطه همین پیشگامی در عرصه صنعت و ساخت و ساز است.
مدیرکل امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد: در حال حاضر با روش‌های موجود سنتی بیش از 30 درصد مصالح در ساخت و ساز اتلاف می‌شود.
وی اعلام کرد: با این حال صنعتی‌سازی ساختمان‌ها این مشکلات را نداشته و سبب ایجاد صرفه اقتصادی بیشتر برای ساخت بناها می‌شود.
هوایی با اشاره به ساخت 30 درصدی ساختمان‌ها بر اساس فناوری‌های نوین ساختمان یادآور شد: این امر قبل از اجرای طرح مسکن مهر در سطح کشوری به سختی به سه درصد می‌رسید.
وی اجرای طرح مسکن مهر را گامی اساسی برای خانه‌دار شدن مردم دانست و افزود: با اجرای این طرح کمک شایانی به اشتغال‌آفرینی در کشور شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول