اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فروش کشتارگاه طیور بهاران خبر داد

توزیع روزانه 47 تن مرغ یارانه‌ای در قم

خبرگزاری فارس: مدیر فروش کشتارگاه طیور بهاران گفت: روزانه 47 تن مرغ یارانه‌ای از این کشتارگاه در سطح استان توزیع می‌شود که این میزان نسبت به گذشته هفت تن افزایش داشته است.

توزیع روزانه 47 تن مرغ یارانه‌ای در قم

حسین علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به مشکلات کشتارگاه‌ها در خرید مرغ زنده از مرغداری‌ها اشاره و ابراز کرد: پرورش مرغ در مرغداری‌ها با کاهش روبه‌رو شده که از مهم‌ترین علل آن کمبود نهاده و خوراک مرغ است.

وی با بیان اینکه نباید علل افزایش ناگهانی قیمت مرغ را در کشتارگاه‌ها جست‌وجو کرد گفت: مرغ تازه با قیمت مصوب کیلویی 4 هزار و 600 تومان به فروشگاه‌ها عرضه و فروشگاه‌ها موظف هستند این کالا را با قیمت 4 هزار و 700 تومان به دست مردم برسانند.

مدیر فروش کشتارگاه طیور بهاران اذعان کرد: قبل از تغییر قیمت ناگهانی مرغ روزانه 40 تن مرغ از این کشتارگاه توزیع می‌شد که اکنون به دلیل کمبود مرغ در بازار این میزان به 47 تن در روز رسیده است.

وی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر انحراف اتومبیل‌های حمل مرغ در میانه راه تاکید کرد: هیچ‌گونه تخلفی در این زمینه از سوی کشتارگاه‌ها انجام نشده است و بازرسان با دقت بر این امور نظارت دارند.

علوی بیان کرد: بارزسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از بدو تحویل مرغ به بخش کشتار تا زمان توزیع به فروشگاه‌های استان بر همه امور به صورت دقیق نظارت کرده و همه نکات را ثبت و گزارش می‌دهند.

وی افزود: این بازرسان با اتومبیل حمل گوشت مرغ از مقابل کشتارگاه تا مقصد تحویل مرغ به فروشگاه‌ها همراه هستند و هنگام توزیع مرغ نیز بازرسان حضور دارند تا این کالا به دست مصرف‌کنندگان برسد.

مدیر فروش کشتارگاه طیور بهاران با ابراز نگرانی از صف‌های طولانی برای تهیه مرغ گفت: سرانه توزیع گوشت مرغ در استان افزایش داشته است ولی همچنان شاهد کمبود مرغ و صف‌های طولانی هستیم.

وی با تبیین برخی از علل کاهش گوشت مرغ در سطح استان قم ابراز داشت: برخی از کسانی که در صف‌های طولانی می‌ایستند مصرف‌کنندگان واقعی نیستند بلکه سوداگرانی هستند که با تهیه مرغ با قیمت یارانه‌ای، نسبت به فروش آن با قیمت‌های گزاف در برخی نقاط اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول