اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

فاصله طبقاتی ضعیف و غنی با اجرای هدفمندی یارانه‎ها کمتر شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: با اجرای طرح هدفمندی یارانه‎ها فاصله طبقاتی ضعیف و غنی کم شده و ان‌شاءالله با اجرای فازهای بعدی شاهد کمتر شدن این فاصله طبقاتی خواهیم بود.

فاصله طبقاتی ضعیف و غنی با اجرای هدفمندی یارانه‎ها کمتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی عصر امروز در جمع مدیران استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همچنین هفته دولت اظهار داشت: ‌امروز شاهد هستیم دولت دینی تحت زعامت مقام معظم رهبری به شعارهای اصلی خویش همچنان پایبند است.

وی تصریح کرد: واژه‎های مهرورزی، خدمت، عدالت، کار و تلاش برای پیشرفت جمهوری اسلامی در دولت احمدی‎نژاد به منصه ظهور رسیده و اکنون قوی‎تر از گذشته در عرصه خدمت‎رسانی حضور دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به سخنان رئیس جمهور کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: در طول یک سال باقیمانده نیز با جدیت بیشتری به مردم ارائه خدمات خواهیم کرد.

جمشیدی یادآور شد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری دولت احمدی‎نژاد به پرکاری، سخت‎کوشی، مردمی‎ بودن، عدالت‎محوری و مهرورزی معروف است لذا باید این خصیصه‎ها را برای خدمت‎رسانی به مردم تا پایان دولت با همین روند ادامه دهد چرا که در یک سال آتی نیز می‎توان برنامه‎ریزی‎های بسیار خوبی برای پیشرفت و بالندگی کشور ارائه کرد.

وی با بیان اینکه امروز ایران در خاورمیانه دارای رتبه اول و در جهان رتبه هفدهم را دارد خاطر نشان کرد: این آمارها داخلی نیست بلکه مراکز آمار جهانی خبر از چنین رتبه‎ای از ایران و جایگاهش در دنیا می‎دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان داشت: امروز دولت خدمت‎رسان معروف به جهت‎گیری رجایی و باهنر بوده و دولتی است که با همان روش در عرصه خدمت‎رسانی حضور دارد و امیدواریم در مدت باقیمانده نیز بتواند خدمات ارزشمندی را به ملت نظام دینی ارائه کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول