اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

کنسانتره یارانه‌ای ماهیان گرمابی در سبزوار توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی سبزوار از توزیع 4 هزار 800 کیلوگرم کنسانتره با نرخ یارانه‌ای در بین تولیدکنندگان ماهی گرمابی، در سا‌ل‌جاری در این شهرستان خبر داد.

کنسانتره یارانه‌ای ماهیان گرمابی در سبزوار توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حسین چرمچی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور بهبود کیفیت گوشت و افزایش سرعت رشد ماهی در طول پرورش، کنسانتره توزیع شده است.

مسئول شیلات جهاد کشاورزی سبزوار نیز تصریح کرد: از مزایای پرورش ماهی در استخرهای دو منظوره، ترویج و توسعه آبزی‌پروری در راستای گسترش فرهنگ آبزی‌مصرفی است.

محمد نبوی‌فرد ادامه داد: پرورش ماهی علاوه بر افزایش درآمد و اشتغالزایی سبب غنی‌سازی آب کشاورزی می‌شود که افزایش محصول تا 20 درصد را موجب می‌گردد.

نبوی‌فرد گفت: ماهیان گرمابی شامل کپور، آمور و فیتوفاک است که مناسب شرایط آب و هوایی منطقه کویری است و عملکرد پرورش آن را بهبود می‌بخشد.

وی زمان نگهداری و پرورش ماهیان گرمابی را حدود 9 ماه عنوان کرد و افزود: سبزوار دارای 35 مزرعه و 4 مورد سد و بند خاکی برای پرورش ماهیان گرمابی است.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول