اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

موج بیداری اسلامی در کشورهای عربی با فقدان مدیریت رو به ‌روست

خبرگزاری فارس: معاون استاندار هرمزگان گفت: موج بیداری اسلامی در کشورهای عربی با فقدان مدیریت رو به ‌روست.

موج بیداری اسلامی در کشورهای عربی با فقدان مدیریت رو به ‌روست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر لنگه، گل‌محمد بامری صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با اشاره به نقش مسئولیت در نظام اسلامی اظهار کرد: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی بوده که بر دوش مسئولین است و باید در دوران مسئولیت خدمات صادقانه به مردم را هیچ‌گاه فراموش نکرد.

وی افزود: در زمان حکومت‌های گذشته پذیرش مسئولیت همراه با داشتن نفوذ در مراکز تاثیرگذار بود اما امروز در نظام اسلامی هر کس توانایی و شایستگی لازم را داشته باشد می‌تواند مسئولیت را عهده‌دار شود اما نباید در پذیرش آن خدمت صادقانه، اخلاق اسلامی و توجه به محرومین را فراموش کند.

معاون استاندار هرمزگان مسیر حرکت انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری تاکنون را روشن، هموار و به سمت تعالی و پیشرفت عنوان کرد و خدمات انجام شده در نظام اسلامی را بسیار مهم دانست.

وی افزود: در طول دوران انقلاب با وجود فراز و نشیب‌های فراوان و عبور کشتی انقلاب توسط حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از طوفان‌های سهمگین جنگ، تهدید، توطئه، فتنه و تحریم، دولت‌های مختلف توانستند عمران و آبادانی را در کشور به ارمغان آورند، اما ره‌آورد دولت‌های نهم و دهم به نسبت دیگر دولت‌ها قابل قیاس و ارزیابی نیست و آهنگ رشد و توسعه در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی و فناوری، هسته‌ای، نظامی و ... بی‌نظیر و غیر ‌قابل انکار است.

بامری حفظ انقلاب را از مسائل مهم در وضعیت فعلی دانست و گفت: امروز با وجود تهدیدات و توطئه‌های دشمن لازم است آحاد جامعه اسلامی و دولت‌مردان با وحدت و انسجام مسیر پیشرفت و توسعه را با همین شتاب دنبال کنند.

وی وجود رهبری و مدیریت کارآمد در نظام اسلامی را یادآور شد و افزود: یکی از دلایل کارآمدی و استواری نظام اسلامی رهبری و مدیریت هدفمند بوده که وحدت و انسجام را به وجود آورده است، اما موج بیداری اسلامی در کشورهای عربی به دلیل فقدان مدیریت و رهبری با مشکلات فراوانی رو به ‌روست.

معاون استاندار هرمزگان در پایان با تجلیل از خدمات غلامحسین زارعی فرماندار سابق، مسعود قانعی‌فرد را به عنوان فرماندار جدید شهرستان بندرلنگه معرفی کرد و از وی خواست مسیر حرکت، توسعه و آبادانی شهرستان و برنامه‌ها و مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت را با شتاب بیشتری پی‌گیری کند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول