اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کفاشیان:

امکانات هرمزگان برای برگزاری مسابقات ملی مناسب است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امکانات استان هرمزگان برای برگزاری مسابقات ملی مناسب است.

امکانات هرمزگان برای برگزاری مسابقات ملی مناسب است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی کفاشیان بعد از ظهر امروز پس از برگزاری مجمع هیئت فوتبال استان هرمزگان در جمع خبرنگاران فعالیت‌های این هیئت طی یک سال گذشته را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های هیئت فوتبال هرمزگان طی ماه‌های اخیر که این هیئت با سرپرستی اداره می‌شد، بسیار خوب ادامه یافت و خوشبختانه امروز رئیس جدید این هیئت نیز انتخاب شد.

وی ادامه داد: فوتبال هرمزگان به صورت اتفاقی به لیگ برتر فوتبال ایران نرسیده و اقدامات ریشه‌ای و پایه‌ای فراوانی برای رسیدن فوتبال این استان به سطح اول کشور انجام شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین امکانات استان هرمزگان برای برگزاری مسابقات ملی را مناسب دانست و اظهار داشت: در حال حاضر زیرساخت‌های بسیار خوبی در هرمزگان ایجاده شده که با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب این استان در نیمه دوم سال به احتمال فراوان شاهد برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال و همچنین برگزاری مسابقات ملی در بندرعباس در صورت موافقت کادر فنی تیم ملی فوتبال خواهیم بود.

کفاشیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بازیکنان دورگه ایرانی سال‌های سال در فوتبال اروپا پرورش پیدا کرده‌اند و همانند لژیونرهای کشورمان در تیم‌های اروپایی مشغول به بازی هستند و حضور آنها به تیم ملی فوتبال کشورمان کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی می‌خواهد از بهترین بازیکنان برای موفقیت تیم ملی استفاده کند و کادر فنی در کنار بازیکنان دورگه به بازیکنان و استعدادهای داخلی نیز توجه دارد و از تمام بازیکنانی که در سطح بالایی قرار داشته باشند، استفاده خواهد کرد.

رئیس فدارسیون فوتبال همچنین در خصوص آخرین وضعیت برگزاری جام حذفی گفت: برگزاری جام حذفی در جلسه کادر فنی تیم ملی و سازمان لیگ بررسی خواهد شد و در صورتی که برگزاری این مسابقات به برنامه‌های تیم ملی لطمه نزند، جام حذفی با شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول