اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت گرفت

افتتاح 3 پروژه آب‌رسانی به روستاهای هرمزگان

خبرگزاری فارس: در هفته دولت سال‌ جاری سه پروژه آب‌رسانی به روستاهای پوم میناب، چاه قیل بستک و خیرآباد رودان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 3 پروژه آب‌رسانی به روستاهای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل شرکت آبفار هرمزگان در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران گفت: پروژه آب‌رسانی به روستای خیرآباد در رودان با اعتبار 17 میلیارد و 600 میلیون ریال و روستای چاه قیل بستک و روستای پوم در شهرستان میناب هر کدام به ارزش 2 هزار میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

عبدالحمید حمزه‌پور افزود: با اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به این روستاها در مجموع 493 خانوار در روستای خیرآباد، 11 خانوار در روستای چاه قیل بستک و 65 خانوار در روستای پوم میناب از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی حجم عملیات این پروژه‌ها را حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث مخزن 100 مترمکعبی، موتورخانه، مخزن تعدیل فشار به ظرفیت 200 مترمکعب، حوضچه شیرآلات چهار باب، حفرچاه عمیق به طول 150 متر و شبکه برق 300 متر و لوله‌گذاری خط انتقال به طول 5، 4 و هفت کیلومتر عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم تمام توجه خود را به مناطق محروم معطوف کرده تا بتواند چهره محرومیت را از روستاها بزداید و تاکنون در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

حمزه‌پور اضافه کرد: شبکه‌های آب‌رسانی در حال حاضر در بسیاری از روستاها راه‌اندازی شده است و مردم سختی‌ها و مشقت‌های تهیه آب از چاه‌ها و قنات‌ها را از یاد برده‌اند.

وی در پایان گفت: خدمات این دولت با دولت‌های قبل قابل مقایسه نیست چرا که می‌توان به جرأت گفت که اکثر روستاهای هرمزگان از شبکه آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول