اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر خلیفه‌اصل به آلومینیوم هرمزگان پیوست

خبرگزاری فارس: امیر خلیفه‌اصل مهاجم خوزستانی سابق تیم‌های استقلال اهواز، فولاد خوزستان، شهرداری بندرعباس و تربیت یزد به جمع زردپوشان هرمزگانی پیوست.

امیر خلیفه‌اصل به آلومینیوم هرمزگان پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر خلیفه‌اصل مهاجم خوزستانی سابق تیم‌های استقلال اهواز، فولاد خوزستان، شهرداری بندرعباس و تربیت یزد به جمع زردپوشان هرمزگانی پیوست تا در ادامه مسابقات لیگ برتر به کمک خط حمله آلومینیوم هرمزگان بیاید.

این مهاجم صبح امروز پس از عقد قرارداد با باشگاه آلومینیوم هرمزگان و ثبت آن در هیئت فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه بار دیگر به شهر بندرعباس بازگشتم احساس خوبی دارم و امیدوارم لطف مسئولان و هواداران خونگرم هرمزگانی را با نمایش خوبم جبران کنم.

خلیفه‌اصل با بیان اینکه همواره تلاشم برای مثمر‌ثمر واقع شدن در ترکیب بوده است، اضافه کرد: تمام تلاشم برای گلزنی در تیم آلومینیوم و کسب سه امتیاز است تا جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی بهتر از گذشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ بدنی به آمادگی 60 درصدی رسیده است، خاطرنشان کرد: تا پیش از دیدار با تیم پیکان، بدن خود را به حداکثر آمادگی خواهم رساند و دیگر صلاح کادر فنی است که در این بازی تشخیص دهد از بنده استفاده کند یا خیر و به نظرشان احترام می‌گذارم.

خلیفه‌اصل افزود: از بودن در میان مردم هرمزگان بسیار خوشحالم و امیدوارم با گل‌هایم باعث شادی آنها شوم. 

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول