اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

آغاز توزیع کتاب‌های درسی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان از توزیع بیش از دو میلیون و 700 هزار جلد کتاب درسی سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

آغاز توزیع کتاب‌های درسی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در این راستا کتاب‌های دوره ابتدایی، رشته‌های فنی و حرفه‌ای دوره متوسطه و پیش دانشگاهی با آغاز سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب‌های دوره تحصیلی راهنمایی و رشته‌های نظری دوره متوسطه نیز در کتاب فروشی‌های شهر عرضه می‌شود، یادآور شد: کتاب‌های درسی اول ابتدایی و دوم ابتدایی با قیمت 45 هزار ریال، سوم ابتدایی با قیمت 63 هزار ریال، چهارم ابتدایی با قیمت 59 هزار ریال، پنجم با قیمت 62 هزار ریال و ششم ابتدایی با قیمت 67 هزار ریال به فروش می‌رسد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، کتاب‌های دوم راهنمایی با قیمت 102 هزار و 500 ریال، سوم راهنمایی با قیمت 110 هزار و 500 ریال و اول متوسطه با قیمت 84 هزار و 400 ریال در کتابفروشی‌های شهر عرضه می‌شود.

آخوندی همچنین قیمت کتاب‌های درسی دوم متوسطه رشته تجربی را 115 هزار و 400ریال، دوم انسانی را 121 هزار ریال و دوم ریاضی را 113 هزار و 400 ریال عنوان کرد و گفت: کتاب‌های درسی سوم متوسطه رشته تجربی 100 هزار و 300 ریال، سوم انسانی 118 هزار و 100 ریال و سوم ریاضی 118 هزار و 800 ریال به فروش می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان یادآور شد: در سال تحصیلی جدید کتاب‌های درسی دوم و ششم ابتدایی با تغییر کلی و طبق نظام آموزشی جدید در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود؛ 330 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید در هرمزگان تحصیل می‌کنند. 

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول