اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

راه‌اندازی مرکز سوانح و سوختگی در هرمزگان ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: راه‌اندازی مرکز تخصصی سوانح و سوختگی در استان ضروری است.

راه‌اندازی مرکز سوانح و سوختگی در هرمزگان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار که با همراهی جمعی از مردم استان همراه بود، بر تسریع در اجرای پروژه‌های مهر ماندگار تاکید کرد.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: بهره‌برداری به موقع از پروژه‌های مهر ماندگار باید در راس امور قرار گیرد و پی‌گیری‌های لازم مدیران در این راستا ارتقای سرعت را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی، مسکن، بهداشت و غیره 43 پروژه بزرگ در استان وجود دارد، اظهار داشت: ارتقای سطح زیرساخت در طرح‌های مهر ماندگار از برنامه‌هایی است که با اولویت اساسی پی‌گیری می‌شود.

استاندار هرمزگان هم‌چنین با اشاره به پروژه‌های بهداشتی درمانی مهر ماندگار، اضافه کرد: مرکز سوانح و سوختگی، رادیو‌تراپی و پرتودرمانی از پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان بندرعباس است.

وی ادامه داد: با وجود مراکز صنعتی، کارخانجات مختلف و مجتمع‌های فولادی در استان، راه‌اندازی و افتتاح مرکز تخصصی سوانح و سوختگی در استان ضروری است.

یادآور می‌شود، عملیات اجرایی مرکز سوانح و سوختگی با اعتبار پیش‌بینی شده 27 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی از 26 بهمن‌ماه سال 89 آغاز شده و تاکنون نیز 24 میلیارد و 200 میلیون به این طرح اختصاص داده شده است.

اورژانس، رادیولوژی، ‌آزمایشگاه، ‌اکسیژن‌تراپی، ‌آی.سی.یو و اتاق عمل از تجهیزات این مرکز بوده که قرار است در سه طبقه احداث شده و به بهره‌برداری برسد.

عملیات اجرایی ساخت مرکز رادیو‌تراپی و پرتو‌درمانی نیز با اعتبار 40 میلیارد و 326 میلیون ریال از 30 اسفندماه سال 89 آغاز شده و 98 درصد پیشرفت دارد، این مرکز قرار است تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد و مردم استان از خدمات آن بهره‌مند شوند.     

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول