اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون فوتبال

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال هرمزگان

خبرگزاری فارس: مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان هرمزگان برای انتخابات رئیس این هیئت با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در بندرعباس برگزار شد.

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، چهار نفر از متاقضیان ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان یعنی احمد آرامی، عبدالمجید دبیده، نقی صیاد فعال و اصغر معماری به عنوان نامزدهای نهایی این انتخابات مورد تایید صلاحیت قرار گرفته بودند که دو نفر از نامزدها پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کردند.

احمد آرامی عضو شورای شهر بندرعباس چند روز پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کرد و نقی صیاد فعال مسئول سابق کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال هرمزگان نیز در هنگام برگزاری مجمع به سود اصغر معماری از انتخابات کنار کشید.

در نهایت عبدالمجید دبیده دبیر سال‌های گذشته هیئت فوتبال هرمزگان و اصغر معماری دبیر و نایب رئیس هیئت فوتبال هرمزگان طی سال‌های اخیر به عنوان دو نامزد نهایی انتخابات با یکدیگر به رقابت پرداختند که عبدالمجید دبیده با کسب 25 رای از مجموع 30 رای اخذ شده برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان انتخاب شد.

اصغر معماری دیگر نامزد این انتخابات نیز پنج رای را کسب کرد.

انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان اردیبهشت ماه سال گذشته نیز برگزار شده بود که در نهایت چهار ماه بعد، به علت تخلفات صورت گرفته، آن انتخابات ابطال و قاسم رنجبریان فرد منتخب آن انتخابات نیز از سمت ریاست هیئت فوتبال هرمزگان برکنار شد.

هیئت فوتبال هرمزگان طی 11 ماه گذشته با سرپرستی حسین وفایی اداره می‌شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول