اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان:

واحدهای صنعتی راکد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از معرفی واحدهای صنعتی راکد به منظور تعیین تکلیف آنها به مراجع قضایی خبر داد.

واحدهای صنعتی راکد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

بابک معروفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هم‌اکنون واحدهای راکد در سطح استان شناسایی و دسته‌بندی شده‌اند و برای تعیین تکلیف آنها را در کوتاه‌ترین زمان به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه لیست و اسامی واحدهای راکد و دلیل راکد بودن آنها تهیه شده است، امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر تکلیف آنها را مشخص کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان تصریح کرد: برخی از این واحدها به دلیل بدهکاری صاحبان آنها به بانک‌ها و تعدادی نیز هنوز در حد یک زمین باقی مانده‌ است.

معروفی افزود: به منظور ساماندهی و تسریع در روند تعیین وضعیت واحدهای شهرک‌های صنعتی استان، کمیته فعال‌سازی در استان تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان تصریح کرد: ایجاد شعبه اختصاصی بررسی و حل مسائل بخش صنعت از دیگر اقدامات این شرکت است که در طول یک ‌ماه گذشته 12 پرونده در این شعبه بررسی و رأی لازمه صادر شده است.

وی اضافه کرد: 9 شهرک از 20 شهرک صنعتی مصوب استان و 75 درصد از کل واحدهای صنعتی موجود در این شهرک‌ها کاملاً فعال و 25 درصد راکد و یا نیمه‌فعال هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در ادامه به مصوبات سفر هیئت دولت در این حوزه و میزان پیشرفت فیزیکی آنها اشاره کرد و گفت: بیشتر مصوبات سفر هیئت دولت به استان در بخش شهرک‌های صنعتی در زمینه مطالعات بود که با اختصاص بودجه آن، شرکت شهرک‌های صنعتی تعهدات خود را به صورت کامل عملیاتی کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در پایان اظهارات خود، تکمیل زیرساخت‌های قبلی و بهره‌برداری از واحدهای مصوب را از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال‌جاری ذکر کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول