اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زورخانه شهید فهمیده قم

جشن گلریزان برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جشن گلریزان به منظور کمک به هموطنان زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی همزمان با روز جوانمرد در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

جشن گلریزان برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی در کنار ورزش قهرمانی از جمله اتفاقات خوب و شایسته است که در سال‌های اخیر در حاشیه رقابت‌های مختلف و همچنین در زمره برنامه‌های فرهنگی استان قم جایگاه ویژه‌ای دارد.

این مراسم به همت اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای قم از ساعت 20 روز دوشنبه سیزدهم شهریور ماه به میزبانی زورخانه شهید فهمیده قم با حضور مسئولان ورزش قم برگزار خواهد شد.

این جشن در حالی برگزار می‌شود که با توجه به حادثه دلخراش اتفاق افتاده در استان آذربایجان شرقی، هم‌اکنون جمعیت زیادی هستند که به علت اینکه بستگان خود را از دست داده‌اند و توان زیادی ندارند، روزهای زیادی است که از شرایط خوبی برخوردار نیستند و نیاز به حمایت هموطنان در نقاط مختلف کشور دارند تا موانع را پشت سر بگذارند.

به همین منظور خیرین و ورزشکاران خیر استان قم به صورت مستمر در راستای رفع مشکلات هموطنان آسیب دیده از زلزله رخ داده در روستاهای مختلف استان آذربایجان شرقی که دو هفته پیش رخ داد، برای یاری مردم کمک‌های زیادی کرده‌اند.

هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم در حالی در نظر دارد میزبان این برنامه‌ فرهنگی ورزشی باشد که در دو سه سال اخیر با اجرای برنامه‌هایی نظیر طرح اوقات فراغت این رشته ورزشی در رده‌های سنی پایه تلاش کرده است تا گامی بلند در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی برداشته شود.

طرح اوقات فراغت رشته ورزشی باستانی و زورخانه‌ای در تیر ماه اجرا شد و تمام خانواده‌ها و شهروندان قمی که علاقه‌مند به حضور فرزند در این طرح بودند استقبال خوبی از هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم واقع در زورخانه شهید فهمیده مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم داشتند.

با برنامه‌ریزی کمیته آموزش هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم در واقع هدف از اجرای طرح اوقات فراغت این رشته ورزشی در قم استعدادیابی در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان بوده است تا بتوان آینده‌ای بسیار خوب برای هر دو بخش قهرمانی و همگانی این رشته ترسیم کرد.

یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌هایی که هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم در آینده نزدیک به دنبال اجرایی کردن قطعی آن است، راه‌اندازی مدرسه ورزش باستانی است که در این زمینه تاکنون در قم اقدامی صورت نگرفته است.

راه‌اندازی مدرسه ورزش باستانی از نیمه دوم سال جاری اجرایی شد تا از این طریق امکان شناسایی استعدادهای این رشته فراهم شده و در طرح اوقات فراغت تابستانی آموزش‌های مختلف را زیر نظر مربیان کارآزموده استان فرا گرفته و نسلی جدید وارد این رشته شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول