اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زاهدان:

اجلاس عدم تعهد بار دیگر دشمن را ناکام کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زاهدان گفت: اجلاس جنبش عدم تعهد ثابت کرد که تبلیغات سوء دشمنان نتوانست جلوی تشکیل این اجلاس مهم را بگیرد و بار دیگر شکست خوردند.

اجلاس عدم تعهد بار دیگر دشمن را ناکام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس اظهار داشت: برپایی اجلاس عدم تعهد در تهران در کمال امنیت و آرامش برگزار شد و این نشان‌دهنده توان نیروهای امنیتی و انتظامی کشورمان است که خوشبختانه به جهانیان و دشمنان ما ثابت کرد ایران از یک اقتدار بسیار محکمی برخوردار است.

وی افزود: این اجلاس با آبرومندی تمام برگزار شد و نشان از همدلی و وحدت بین مسئولان بلند پایه کشور و ملت خوب ایران دارد که همواره بین آنها تعامل وجود دارد و این یکی از دستاوردهای خوب اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در تهران بود.

امام جمعه موقت زاهدان به نتایج ارزنده و مثبت این اجلاس اشاره کرد و بیان داشت: از دیگر نتایج مثبت این اجلاس پیوند عمیق فرهنگی و معنوی بین ایران و سران کشورهایی است که حرکت انقلابی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران در آنها رخ داده است و این را با حضور خود در اجلاس نشان دادند.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش‌های زیادی کردند تا بتوانند با تهدیدها و فشارهای مختلف، سران کشورهای غیرمتعهد را از شرکت در این اجلاس مانع شوند ولی شاهد بودیم که حضور گرم آنها بار دیگر به دشمن فهماند که ایران از یک اقتدار محکمی در منطقه برخوردار است.

خطیب جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: حضور 120 مقام عالی رتبه کشورهای جنبش عدم تعهد در تهران این امر مهم را ثابت کرد که تبلیغات سوء آمریکا و حامیانش نتوانست جلوی تشکیل این اجلاس مهم و بزرگ را بگیرد و آنها بار دیگر به شکست و ناکامی رسیدند.

حمیدی گفت: از اینکه اجلاس به بهترین نحو و در امنیت کامل و آبرومندی برگزار شد بسیار خرسند بوده و امید می‌رود که نتایج و دستاوردهای حاصله از آن خیرات و برکات زیادی را برای انسان‌های آزادیخواه و مسلمانان دنیا در پی داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول