اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

دشمن با تحریم‌ می‌خواهد مقاومت ایران را بشکند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دشمنان می‌خواهند با تحریم، مقاومت مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران را بشکنند تا جامعه اسلامی تضعیف شده و نتواند بر شعارهای خود ثابت قدم بماند.

دشمن با تحریم‌ می‌خواهد مقاومت ایران را بشکند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی بعد از ‌ظهر امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: تحلیل تحریم‌کنندگان این است که با تحریم ملت ایران می‌توانند مقدمه حمله نظامی را طراحی کنند اما ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران با خصلت‌ دین‌باوری تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه جواب ملت ایران در برابر تحریم‌ها ایستادگی است اذعان کرد: خداوند متعال رستگاری را نصیب مردم ما کرده به گونه‌ای که عظمت ملت ایران در روز قدس و 22 بهمن در مقابل چشم جهانیان به نمایش درآمد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطر نشان کرد: دشمن همه راه‌ها را برای مقابله با جمهوری اسلامی و ملت ایران به کار گرفته است تا به این نظام دینی و اسلامی آسیب بزند اما تمام نقشه‌های آنان با فضل الهی با شکست مواجه شده است.

پورمحمدی به دلایل انتخاب دشمن در تحریم‌ها بر علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل تحریم این است که اقتصاد در جهان یک موضوع به هم پیوسته است و دشمن با تمرکز بر روی این مسئله، موضوع فشار اقتصادی را در پیش گرفته تا از این طریق به اهداف خود برسد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ثبات قدم مرد مسلمان را در برابر تحریم‌ها مهم خواند و با اشاره به آیات قرآن در این زمینه اظهار داشت: ای مؤمنان خداجو زمانی که در مقابل دشمنان قرار گرفتید و آنها شما را مورد هدف قرار دادند نترسید و ثبات قدم پیشه کنید. لذا مردم ایران در این شرایط مهم‌ترین وظیفه‌شان ثبات قدم و مقاومت است.

پورمحمدی اضافه کرد: باید بدانیم همه قدرت‌ها از آن خداست لذا اگر جامعه و ملتی بخواهد موفق باشد اگر خدا ارائه کند حتما پیروزی از آنها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما یک جامعه ایمانی است ابراز داشت تمام توان و قابلیت ایران در دایره دین‌مداری و باور دینی تعریف می‌شود؛ بنابراین جامعه دینی باید امیدش به خدا باشد که پیشه‌گرفتن این مهم سبب موفقیت خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان اظهار داشت: امیدواریم در این مرحله نیز ملت ایران بهتر از گذشته با اطاعت از فرامین خداوند متعال و ولی‌امرش مقام معظم رهبری به قله‌های پیشرفت و پیروزی نائل شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول