اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال آینده

تمام راه‌های روستایی کامیاران آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کامیاران از آسفالت تمامی راه‌های روستایی این شهرستان تا پایان سال آینده خبر داد.

تمام راه‌های روستایی کامیاران آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار دوره آموزشی سایت اجرایی مدرسه در مزرعه در جمع کشاورزان این شهرستان، اظهار کرد: برای توسعه اقتصادی هر جامعه‌ای باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و دسترسی آسان و راحت به راه و جاده یکی از مهم‌ترین این نیازهاست.

به گفته وی، توسعه راه‌ها تاثیر مستقیمی در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و رونق اقتصادی شهرستان خواهد داشت.

فرماندار کامیاران توسعه بخش کشاورزی را یکی از محورهای اصلی و اهداف دولت دانست و گفت: در این حوزه طی سال‌های اخیر اقدامات مهم و تاثیرگذاری صورت گرفته است.

روحانی در ادامه برگزاری اینگونه کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی را گام ارزنده‌ای در راستای ارتقای سطح توانایی کشاورزان خواند و خاطرنشان کرد: توانمندسازی کشاورزان و کارشناسان کشاورزی با برگزاری این دوره‌های آموزشی با محوریت حفظ محیط زیست، کاهش هزینه و افزایش درآمد بهره‌بردار امری ضروری است.

وی ضمن ابراز خرسندی از مشارکت خوب کشاورزان برای حضور در دوره آموزشی سایت اجرایی مدرسه در مزرعه  تصریح کرد: برگزاری این دوره آموزشی زمینه‌ای برای تبدیل کشاورزان به عنوان بهره‌برداران از آب، خاک و گیاه به مدیران موفق در مزارعشان خواهد بود.

به گفته فرماندار کامیاران، بدون شک آموزش و ارتقای سطح توانایی کشاورزان منطقه گامی در راستای تولید محصولات کشاورزی سالم و دستیابی به الگویی پایدار در تولیدات خواهد شد.

وی بهترین راه مقابله با هجمه‌ها و تحریم‌های اقتصادی دشمنان را توسعه دانش و تولیدات بومی دانست و افزود: ما باید با استفاده از دانش بومی بر تحریم و تهدیدهای استکبار جهانی غلبه و اقتدار و عظمت ایران را در جهان تثبیت کنیم.

فرماندار کامیاران از این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های تولید توت‌فرنگی در سطح استان نام برد و افزود: گسترش مزارع توت‌فرنگی و به کارگیری شیوه‌های نوین تولید این محصول موجب رشد اقتصادی و اشتغالزایی در کامیاران می‌شود.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی با عنوان سایت اجرایی مدرسه در مزرعه در خصوص محصول توت‌فرنگی با حضور 25 نفر از توت‌فرنگی‌کاران شهرستان کامیاران برگزار شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول