اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ازای بدهی میلیونی به شهرداری

شرکت آب نیرو پروژه آسفالت جاده گتوند را به عهده گرفت

خبرگزاری فارس: شهردار گتوند گفت: شرکت توسعه آب و نیروی ایران برای تسویه حساب بدهی‌ خود به شهرداری گتوند، جاده کمربندی این شهر را آسفالت می‌کند.

شرکت آب نیرو پروژه آسفالت جاده گتوند را به عهده گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، محسن شکری‌زاده بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: در راستای ارتقا و بهبود وضعیت کمربندی شهر گتوند، عملیات اجرایی 4.5 کیلومتر روکش آسفالت هم اکنون در حال انجام است.

وی با اعلام نام مجری این پروژه بزرگ عمرانی تأکید کرد: شرکت آب نیرو به عنوان مجری سد گتوند علیا بابت نیم درصدی که به شهرداری گتوند بدهکار است با هماهنگی این شهرداری عملیات روکش آسفالت کمربندی فعلی به طول 4.5 کیلومتر و عرض 30 متر را انجام می‌دهد.

شکری‌زاده افزود: خوشبختانه این عملیات با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجراست و تاکنون حدود 1.5 کیلومتر از آن اجراشده است.

شهردار گتوند همچنین از اجرای طرح جدید ترویج فرهنگ بازیافت زباله در گتوند خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ترویج و فرهنگ سازی بازیافت زباله و با همکاری شرکت آرمان تابان جنوب در سطح شهر انجام می‌شود.

وی به نحوه اجرای طرح اشاره و تصریح کرد: در این طرح کیسه‌های زباله در رنگ‌های مختلف در سطح شهر توزیع و هر رنگ برای یک نوع زباله استفاده می‌شود.

به گفته شکری  زاده، در این طرح رنگ سفید برای زباله‌های پلاستیکی قابل بازیافت و رنگ‌های دیگر برای سایر زباله‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی زمان آغاز اجرای این طرح را اول شهریور ماه عنوان کرد.  

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول