اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان خبر داد

اجرای یک‌میلیون مترمکعب آسفالت در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: شهردار بندر کنگان از اجرای یک‌میلیون مترمکعب زیرسازی و آسفالت در بندر کنگان در دولت نهم و دهم خبر داد.

اجرای یک‌میلیون مترمکعب آسفالت در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عبدالله حسینی‌کنگانی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح چند طرح بزرگ عمران شهری با حضور استاندار بوشهر اظهار داشت: حجم و کیفیت فعالیت‌های دولت در چند سال اخیر رشد قابل قبولی داشته و نشان دهنده اهتمام مسئولان است.

وی افزود: بندر کنگان دارای ظرفیت قابل توجهی در عرصه‌های مختلف است و شهرداری برای زیباسازی و عمران و آبادانی این بندر مهم نهایت تلاش و فعالیت خود را انجام داده است.

شهردار بندر کنگان از افتتاح سه پروژه عمران شهری در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: در هفته جاری تعداد 3 پروژه ارزشمند با اعتبار افزون بر 4 میلیارد ریال در کنگان به بهره‌برداری رسیده است.

حسینی‌کنگانی تصریح کرد: با همت و تلاش دولت نهم و دهم در حال حاضر بیش از 80 درصد معابر شهری کنگان زیرسازی و آسفالت شده که در مقایسه با قبل از آن چهار برابر رشد داشته است.

وی افزود: در زمان دولت‌های نهم و دهم بیش از یک‌میلیون مترمربع زیرسازی و آسفالت توسط شهرداری بندر کنگان صورت گرفته است.

شهردار کنگان یادآور شد: با ساحل‌سازی نیز اقدامات بسیار خوب و مؤثری در بندر کنگان صورت گرفته که در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

حسینی‌کنگانی گفت: امسال در حوزه گردشگری و توریستی نیز اقدامات بسیار ارزنده‌ای در شهر کنگان انجام داده‌ایم که این امر در جذب گردشگر تاثیر بسیار زیادی دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: همکاری و همدلی مسئولان شهرستان کنگان اعم از فرماندار و امام جمعه و سایر مدیران اجرایی بسیار خوب بوده و این امر در رشد و اعتلای بندر کنگان بسیار تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول