اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور خدمات‏رسانی بهتر به مردم

پروژه مهم زیرسازی و آسفالت در دماوند اجرا شد

خبرگزاری فارس: یک پروژه مهم زیرسازی و آسفالت به منظور خدمات‏رسانی بهتر به مردم در دماوند اجرا شد.

پروژه مهم زیرسازی و آسفالت در دماوند اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مسئول عمران شهرداری دماوند در این زمینه گفت: عملیات جدول‏گذاری، زیرسازی و تسطیح خیابان قائم دماوند و کوچه‏های منتهی به آن پایان یافت.

محسن اسماعیل‏زاده افزود: یکی از عواملی که موجب تخریب یا فرسایش آسفالت معابر شهری می‏شود، حفاری‏های غیراصولی نهادهای خدمات‏رسان است که باعث نفوذ آب شده و منجر به نشست آسفالت می‏شود.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست‏های ساکنان مبنی بر فرسایش آسفالت این خیابان و ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور شهروندان، عملیات تراش و جمع‏آوری آسفالت فرسوده سابق در دستور کار قرار گرفت.

مسئول عمران شهرداری دماوند از به‏کارگیری نیروها و امکانات لازم توسط شهرداری در اجرای این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: مراحل تسطیح و زیرسازی پروژه بدون فوت وقت انجام و بلافاصله بعد از اتمام، پروژه آسفالت آن نیز اجرا و به پایان رسید.

اسماعیل‏زاده، عملیات زیرسازی خیابان قائم حدفاصل تقاطع زنبق 3 تا بلوار بعثت و معابر فرعی آن را به طول 900 متر و عرض هشت متر اعلام کرد.

مسئول عمران شهرداری دماوند اهتمام شهرداری برای رفع مشکلات خیابان‌های اصلی و بهسازی معابر را چشمگیر ارزیابی کرد.

وی گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری دماوند در تمام حوزه‌ها به ویژه آسفالت با شتاب بیشتری دنبال می‌شود؛ چراکه اجرای طرح ترمیم و بهسازی معابر بخش عمده‏ای از مشکلات معابر شهر را بر اساس اولویت‏‌بندی‌های صورت گرفته برطرف می‌کند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول