اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

اولویت‌ دانشگاه کاهش مراجعه بیماران به خارج از زنجان است

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان کاهش مراجعه بیماران به خارج از استان را از اولویت‌های برنامه‌ریزی‌ شده در دانشگاه علوم پزشکی زنجان اعلام کرد.

اولویت‌ دانشگاه کاهش مراجعه بیماران به خارج از زنجان است

رامین فرزام امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای رفع نیازهای مردم در دو بخش دولتی و خصوصی اظهار داشت: طرح‌‌های فراوانی در حوزه درمان در سطح استان زنجان اجرایی شده است.

وی با اشاره به ارجاع برخی بیماران به خارج استان افزود: راه‌اندازی طرح‌هایی مانند بخش ناباروری در دستور کار قرار گرفته است تا موجب بی‌نیازی بیماران به مراجعات خارج از استان شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد زمان راه‌اندازی بخش ناباروری بیمارستان آیت‌الله موسوی گفت: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی بخش ناباروری بیمارستان آغاز شده ولی به احتمال زیاد، این بخش در سال آینده به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

وی کمک به راه‌اندازی بیمارستان‌های خصوصی را در سطح شهر زنجان از برنامه‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اعلام کرد و افزود: یکی از بیمارستان‌های خصوصی در حال احداث زنجان با نام کوروش در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرزام پیشرفت فیزیکی دیگر بیمارستان خصوصی زنجان را 50 درصد اعلام کرد و افزود: مجوز یک بیمارستان دیگر نیز صادر شده است.

وی از صدور مجوز برای احداث یال دوم بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تکمیل ساختمان نیمه کاره شهید بهشتی زنجان را از دیگر برنامه‌های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اعلام کرد که به منظور آموزش و درمان برای بیماران سرطانی در نظر گرفته شده است.

وی از در دستور کار قرار گرفتن گسترش و بهبود بخش دیالیز بیمارستان ولی عصر زنجان خبر داد و اضافه کرد: ساختار فیزیکی بخش دیالیز این بیمارستان هم بهبود می‌‌‌‌‌یابد.

فرزام در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد عدم وجود بخش دیالیز در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان گفت: نیازی به وجود دیالیز در این بیمارستان نیست چون بیمارستان آیت‌الله موسوی بخش داخلی ندارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول