اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد نخبگان استان زنجان خبر داد

حضور 40 طرح بنیاد نخبگان زنجان در جشنواره علم تا عمل

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: 40 طرح از سوی بنیاد نخبگان استان زنجان در سومین جشنواره علم تا عمل ارائه می‌شود.

حضور 40 طرح بنیاد نخبگان زنجان در جشنواره علم تا عمل

سهراب رحمانی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از زنجان، اظهار کرد: از 63 طرح ارائه شده به سومین جشنواره علم تا عمل  پس از داوری‌های لازم، 40 طرح به جشنواره علم تا عمل راه یافت.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان استان زنجان در این جشنواره حضور فعالی دارد، افزود: این طرح‌ها پس از داوری از سوی اساتید و کارشناسان مختلف در این جشنواره شرکت داده می‌شوند.

معاون بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه اکثر طرح‌های ارائه شده طرح‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: طرح‌های برتر استان در این جشنواره حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه تولید ثروت از یافته‌های علمی از اهداف برگزاری این جشنواره است، افزود: تجاری‌سازی اختراعات از دیگر اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

رحمانی ایجاد شرکت‌های دانش بنیان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و افزود: برترین‌های این جشنواره در مراسم اختتامیه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه نخبگان استان زنجان از 11 شهریور برای غرفه‌آرایی و حضور در جشنواره در تهران حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: در این جشنواره اختراعات و ابداعات مخترعان و شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

معاون بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به تجلیل از برترین‌های این جشنواره در روز اختتامیه یادآور شد: طرح‌های ارائه شده به صورت ملی و استانی انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول