اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اجرایی کشاورزی استان زنجان خبر داد

نام‌نویسی 17 هزار نفر برای طرح‌های کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اجرایی کشاورزی استان زنجان گفت: بیش از 17 هزار نفر در سامانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نام‌نویسی کرده‌اند.

نام‌نویسی 17 هزار نفر برای طرح‌های کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی مهرپویان در جلسه ستاد اجرائی طرح توسعه بخش کشاورزی استان زنجان، اظهار کرد: 17 هزار و 44 نفر از استان زنجان در سامانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از 73 درصد ثبت‌نامی‌ها متقاضی اشتغال انفرادی هستند، افزود: 12 هزار و 444 نفر برای اشتغال انفرادی در سامانه اداره کل کار، رفاه و تامین اجتماعی نام‌نویسی کرده‌اند.

دبیر ستاد اجرایی کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه 27 درصد ثبت‌نام‌های صورت گرفته متقاضی تاسیس شرکت تعاونی هستند، افزود: 4 هزار و 600 نفر به صورت تعاونی در این سامانه نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 855 فقره پرونده در استان زنجان در زمینه کشاورزی موجود است، افزود: از این تعداد 2 هزار و 154 فقره پرونده مصوب ستاد کشاورزی استان است.

مهرپویان تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل را یک هزار و 770 فقره عنوان کرد و گفت:‌ 717 فقره پرونده نیز مصوب و عقد قرارداد است.

وی با اشاره به تعهد شهرستان زنجان برای شناسایی 2 هزار و 500 هکتار منابع طبیعی افزود: تا پایان مرداد ماه سال جاری 2 هزار و 790 هکتار در این شهرستان شناسایی شده است.

دبیر ستاد اجرایی کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه اکثر شهرستان‌های استان در زمینه منابع ملی شناسایی شده پیشگام هستند، خاطرنشان کرد: استان زنجان از استان‌های پیشرو در زمینه شناسایی زمین‌های ملی است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول