اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی کرمان خبر داد

کشف 620 کیلوگرم تریاک در ارتفاعات جوپار کرمان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر 620 کیلوگرم تریاک را در ارتفاعات جوپار شهرستان کرمان کشف کردند.

کشف 620 کیلوگرم تریاک در ارتفاعات جوپار کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کرمان بامداد امروز با شناسایی مسیر تردد اشرار مسلح در حوالی ارتفاعات جوپار با آنها درگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این درگیری مسلحانه که چند ساعت به طول انجامید، سه شرور مسلح به همراه سرکرده خود به نام چنگیز شه‌بخش که از افراد شرور باسابقه بود به هلاکت رسیدند و 620 کیلوگرم تریاک کشف شد.

کاظمی اضافه کرد: در این درگیری مسلحانه یک دستگاه خودرو شاسی بلند متعلق به اشرار توقیف شد و یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات از آنها به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در چند ماه گذشته یک شبکه حمل و قاچاق مسلحانه مواد مخدر شناسایی شد.

کاظمی گفت: این اطلاعات بیانگر آن بود که این گروه از اشرار سابقه‌دار بوده و در زمینه تهیه، توزیع و انتقال محموله‌های بزرگ و کوچک مواد مخدر از مرزهای شرقی به مرکز کشور فعالیت می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: از اینکه تعدادی از افراد جامعه اینگونه در دام مواد مخدر و قاچاق گرفتار شوند، خوشحال نیستیم، اما این افراد مخل نظم و امنیت هستند.

وی ادامه داد: پلیس موفق شد این محموله را قبل از رسیدن به دست مصرف‌کنندگان جمع‌آوری کند.

کاظمی تجارت مواد مخدر را تباهی خواند و تصریح کرد: این نوع تجارت سرنوشت انسان را به نابودی می‌کشاند و افرادی که در این وادی فعالیت می‌کنند، دنیا و آخرت خود را خراب کرده‌اند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول