اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی محقق شد

آموزش پیشگیری از مواد مخدر برای 120 هزار نفر

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح آموزش همگانی مبارزه با مواد مخدر در استان برای 120 هزار نفر برگزار شد.

آموزش پیشگیری از مواد مخدر برای 120 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: در سال گذشته 120 هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی استان آموزش‌های همگانی مبارزه با مواد مخدر را فرا گرفته‌اند.

وی بر ارسال مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به شورای برنامه‌ریزی برای تأیید و اجرایی کردن تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت بسیج و حلقه‌های صالحین نیز باید با انجام کارهای کارشناسی شده برای ارائه آموزش‌های لازم در زمینه مبارزه با مواد مخدر در دستور کار جدی شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به همجواری استان با افغانستان و 460 کیلومتر مرز مشترک با این کشور افزود: این موضوع دارای تهدیدهایی است که باید به آن توجه شود.

محمد گلستانی‌فر با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی برگرفته از پدیده مخرب اعتیاد است، ادامه داد: با توجه به اینکه مواد مخدر با مباحث امنیتی و سیاسی پیوند دارد لذا باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کنترل مرزها و مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه 150 نفر در استان بحث‌های مربوط به فرهنگ پیشگیری از مواد مخدر را فرا گرفته‌اند، گفت: باید با دعوت از این اساتید و استفاده از ظرفیت آنها در موضوع پیشگیری از مواد مخدر آموزش‌های لازم در سطح جامعه داده شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول