اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

دستگیری 380 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 380 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در یک ماه گذشته در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند.

دستگیری 380 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک ماه گذشته هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی و در این راستا 380 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

وی افزود: در این زمینه هشت کیلو و 334 گرم تریاک، 46 کیلو و 400 گرم هروئین، 140 کیلو و 255 گرم حشیش و 328 کیلو و 695 گرم سایر مواد مخدر از سوداگران مرگ در آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شده است.

جدیدی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی 45 فقره سرقت منزل، 22 فقره سرقت مغازه، 60 فقره سرقت اماکن خصوصی، 49 دستگاه خودروی مسروقه، 61 دستگاه موتورسیکلت و 49 مورد سرقت داخل خودرو کشف و ضبط شده است و در این زمینه 311 نفر سارق دستگیر شده‌اند.

وی در ادامه از وقوع 15 فقره تصادف فوتی و 495 فقره تصادف جرحی درون شهری در سطح استان خبر داد و گفت: بر اثر وقوع این تصادفات 16 نفر فوت و 552 نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند.

رئیس اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان با بیان اینکه در این بازه زمانی 27 فقره تصادف فوتی و 232 فقره تصادف جرحی برون شهری نیز در سطح استان به وقوع پیوسته است، خاطرنشان کرد: در این تصادفات 30 نفر فوت و 448 نفر دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول