اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل خبر داد

افزایش 79 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اردبیل از افزایش 79 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد.

افزایش 79 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، بهروز نیکنام اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته، کشفیات مواد مخدر در استان از افزایش چشمگیری برخوردار بوده به طوری که در پنج ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته این کشفیات 79 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت تعداد 25 باند فعال در سطح استان که حوزه فعالیت بیشتر آنان در سطح شهرستان اردبیل بود توسط واحدهای عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر متلاشی شده که نسبت به سال گذشته از 39 درصد افزایش برخوردار است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به تعداد دستگیری تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در ارتباط با انواع جرایم مربوط در حوزه مواد مخدر استان در پنج ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دستگیری‌های انجام گرفته رشد 12 درصدی داشته است.

نیکنام در ادامه با قدردانی از همکاری تنگاتنگ شهروندان و ایجاد ارتباط بسیار خوب با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ابراز داشت: خروجی تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی مجموعه نیروی انتظامی استان استقرار امنیت پایدار در جامعه و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی بوده و امید است شهروندان نیز در این امر خیر با پلیس مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول