اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

مصرف تفننی مواد مخدر مقدمه شیوع آن است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی گفت: مصرف تفننی مواد مخدر در مجالس و محافل مختلف مقدمه شیوع مصرف این ماده خطرناک و خانمان‌برانداز است.

مصرف تفننی مواد مخدر مقدمه شیوع آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در همایش توجیهی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی گرمی اظهار داشت:  خانواده‌های ما نباید از کنار مصرف تفننی مواد مخدر توسط فرزندانشان به راحتی بگذرند چرا که این امر سبب‌ساز بسیاری از انحرافات است.

وی با بیان اینکه خطر شیوع اعتیاد کمتر از خطر مرگ جامعه نیست، افزود: ما همه روزه شاهد کشف و ضبط مقدار زیادی مواد مخدر هستیم که این امر به ما هشدار می‌دهد نسبت به شیوع و خطرات زیانبار قاچاق مواد مخدر حساس باشیم.

این مسئول با ابراز نگرانی از شیوع مواد مخدر در شهرستان گرمی ابراز داشت: متاسفانه پدیده شوم قاچاق مواد مخدر در این شهرستان مشهود است و با وارد شدن این مواد افیونی به زندگی خانواده‌ها اسباب نگرانی مسئولان را فراهم آورده است.

صحرایی از انسداد کامل و تشدید امنیت در مرزهای گرمی در چند سال گذشته خبر داد و افزود: علیرغم تمام این فعالیت‌های پیشگیرانه هنوز هم ما شاهد شیوع و ورود مواد مخدر در این شهرستان هستیم که روستاهای گرمی در معرض بیشترین آسیب‌ هستند.

فرماندار گرمی با بیان اینکه انسداد مرزها باید همراه با قوانین پیش‌گیرنده فیزیکی نیز باشد، تصریح کرد: برخورد قاطع و به دور از اغماض باید در این زمینه اعمال شود چرا که مواد مخدر درست قلب خانواده‌ها یعنی جوانان را نشانه گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه در بسیاری از مجالس، مراسم و به ویژه عروسی‌ها شاهد عادی شدن مصرف مواد مخدر هستیم، افزود: همین امر سبب می‌شود تا جوان با دور شدن از محفل خانوادگی در دام اعتیاد گرفتار شود که احساس مسئولیت خانواده و والدین در این زمینه باید بیش از گذشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صحرایی در پایان سخنان خود ابراز داشت: پدیده قاچاق مواد مخدر و اعتیاد مخل امنیت اجتماعی است و همه باید در مقابله با این پدیده احساس وظیفه کرده و به منظور مقابله با آن با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول