اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک هفته گذشته

420 هزار قرص پیش‌ساز مواد مخدر در میاندوآب کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در یک هفته گذشته 420 هزار قرص پیش‌ساز مواد مخدر در میاندوآب کشف و یک‌هزار و 400 دستگاه تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای جمع‌آوری شده است.

420 هزار قرص پیش‌ساز مواد مخدر در میاندوآب کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی با مشخصات معلوم در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان میاندوآب فعالیت می‌کند، بررسی خبر مذکور در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی این شهرستان فرد مورد نظر را به همراه دو نفر دیگر در حین انتقال مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از خودروی کامیون وی، 12 کیلوگرم مواد مخدر که داخل بار پیاز جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

جدیدی در ادامه گفت: همچنین در هفته گذشته یک‌هزار و 400 دستگاه تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای در بوکان در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی جمع‌آوری شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه در یک هفته گذشته 420 هزار قرص پیش‌ساز مواد مخدر در میاندوآب کشف شده است، اذعان داشت: در این زمینه یک نفر نیز دستگیر شده است.

وی گفت: همچنین در این بازه زمانی ماموران فرماندهی انتظامی هفت کیلوگرم هروئین را در ارومیه کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ایجاد الگوی ناسالم برای کودکان، نوجوانان و جوانان، پیدایش و شیوع انواع جرم، اعتیاد و انحرافات اخلاقی و رفتاری خانمان‌سوز از مهم‌ترین عواقب استفاده از محصولات مخرب ضدفرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: باید خانواده‌ها با جلوگیری از ورود این اقلام به کانون خانواده از بروز ناهنجاری‌های استفاده از این ابزار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول