اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر همدان:

مهاجرپذیری همدان به افزایش مواد مخدر در آن دامن زده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به اینکه همدان پل ارتباطی غرب کشور است، سرریز جمعیتی به این استان موجب بروز مشکلاتی در زمینه مواد مخدر شده است.

مهاجرپذیری همدان به افزایش مواد مخدر در آن دامن زده است

محمدسعید بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر ریشه‌کن شدن مواد مخدر در همدان اظهار کرد: مهاجرت‌پذیری همدان نباید موجب آلودگی شهر به مواد مخدر شود که این امر بیشتر در حاشیه شهر باید به خوبی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اهتمام ستاد مبارزه با مواد مخدر همدان، تصریح کرد: مجموعه ستاد همدان باید تقویم جلسه داشته باشند و در این جلسات صرفاً به ارائه گزارش کار نپردازند بلکه به راهکارهای عملی مبارزه توجه شود چرا که مردم حق دارند در جامعه‌ای سالم زندگی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان ورود مهاجران به همدان را عاملی برای ترویج مواد مخدر دانست و گفت: با توجه به اینکه همدان پل ارتباطی غرب کشور است، سرریز جمعیتی به این استان موجب بروز مشکلاتی در زمینه مواد مخدر شده است.

وی در خصوص درخواست پلیس مبنی بر ایجاد یک کیوسک برای استقرار نیرو در محل آرامگاه بوعلی سینا با هدف مقابله با فروشندگان مواد مخدر یادآور شد: ایجاد کیوسک را شورای شهر مصوب نمی‌کند، مگر برای مبارزه با مواد مخدر نیاز به کیوسک است؟ بلکه با دوربین بهتر می‌توان مکان‌ها را مدیریت کرد.

بیات خاطرنشان کرد: پلیس با حضور فعال در مناطق حاشیه‌ای و آلوده به مواد مخدر و فرهنگ‌سازی در ارتباط با مقابله با آن می‌تواند اقدامات مؤثری داشته باشد، تا مواد مخدر به عنوان یک ضد ارزش تلقی شود تا مردم نیز با گزارشات به موقع خود به پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه متولی اصلی مبارزه با مواد مخدر مشخص نیست، گفت: سازمان یا نهادی به عنوان سازمان مبارزه با مواد مخدر باید متولی برخورد با مواد مخدر شود چرا که اکنون پیشگیری بر عهده بهزیستی، درمان بر عهده علوم پزشکی و برخورد با پلیس است که نتیجه دلخواه را ندارد هر چند جلسات متعددی نیز برگزار شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان در پایان سخنانش عزم جمعی و جدی را لازمه برخورد با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: مبارزه با این مسئله خانمانسوز با همکاری یکی دو نفر امکان‌پذیر نیست و مدیریت واحدی را می‌طلبد تا در صورت ازدیاد کارها، این مسئله دچار فراموشی نشود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول