اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 عملیات جداگانه

135 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان کشف شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف 88 کیلو و 260 گرم حشیش و 46 کیلو و 570 گرم تریاک در دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های اهواز و اندیمشک خبر داد.

135 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عبدالله نظرپور اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در دو عملیات مجزا در شهرستان‌های اهواز و اندیمشک 134 کیلو و 830 گرم مواد مخدر کشف کردند.

وی افزود: در عملیات نخست، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با کسب خبر مبنی حرکت یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر از شهرستان اهواز به مقصد استان کرمانشاه در محور اندیمشک به خرم آبا، خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

نظر‌پور بیان داشت: ماموران پلیس پس از توقف خودرو در بازرسی از خودرو 46کیلو و 570 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقدار 13 کیلو و 260 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین در عملیات دوم، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از شناسایی دو نفر فروشنده مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه هر دو سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان 75 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل منزل جاسازی شده بود کشف کردند.

نظرپور در خاتمه با اشاره به دستگیری چهار نفر سوداگر مرگ در دو عملیات اخیر خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند. 

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول