اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

بیش از 20 یادواره شهدا در بویین زهرا برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: در سال گذشته بیش از 20 مراسم یادواره شهدا در این شهرستان برپا شد.

بیش از 20 یادواره شهدا در بویین زهرا برگزار شد

سجاد اینانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه فعالیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیش از شش بخش فرهنگی و آموزش، پژوهش و تبلیغات، تعاون و رفاه اجتماعی، اداری و مالی، بهداشت و درمان و مشاوره تدوین شده است، اظهار کرد: تأمین نیاز‌های ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا و رفع دغدغه‌های آنان از اولویت‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی را به توجه و حمایت‌های مادی و معنوی از ایثارگران و خانواد‌ه‌های معظم شهدا سفارش می‌کنند، افزود: در همین راستا دستگیری بی‌منت از رزمندگان و ایثارگران در سرلوحه این بنیاد قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در مدارس این شهرستان تصریح کرد: در سال گذشته در بیش از 41 آموزشگاه این شهرستان این طرح با موفقیت کامل انجام شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ادامه داد: برگزاری دوره‌های علمی و تربیتی برای دانش‌آموزان شاهد و نیز برپایی همایش‌های بزرگ ویژه رزمندگان از برنامه‌های دیگر این بنیاد در حوزه علمی و فرهنگی برای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان است.

اینانلو با اشاره به برپایی مراسم‌های غبارروبی و عطرافشانی گلزار‌های شهدا در بخش‌های این شهرستان تصریح کرد: این برنامه‌ به صورت مستمر هر هفته در شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته بیش از 20 مراسم گرامیداشت و یادواره شهدا در بخش‌های مختلف این شهرستان برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ادامه داد: جمع‌آوری خاطرات و وصایای شهدا دیگر برنامه ارزشمند این بنیاد در راستای حفظ ارزش‌ها و اصول دفاع مقدس است.

اینانلو با اشاره به دیدار هفتگی مسئولان و مدیران این شهرستان با خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر ابراز کرد: تشکیل ستادی ویژه برای این منظور در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد.

وی اضافه کرد: در حوزه زیباسازی فضای شهری نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا  در سال جاری تعداد قابل‌توجهی از تصاویر شهدا را در مبادی ورودی شهر نصب کرده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول