اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم خرداد در بروجرد

یادواره 8 هزار شهید شیمیایی کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد، گفت: یادواره 8 هزار شهید شیمیایی کشور سوم خردادماه در بروجرد برگزار می‌شود.

یادواره 8 هزار شهید شیمیایی کشور برگزار می‌شود

سیف الله ایمانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: یاد و خاطره شهدا باید در جامعه زنده نگه داشته شود، زیرا عزت و سربلندی امروز اسلام از خون شهدا است.

فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد اظهار داشت: دشمن اصلی انقلاب اسلامی استکبار جهانی است که با تمام حربه‌هایی که در طول جنگ تحمیلی استفاده کردند، نتوانستند در مقابل این ملت ایستادگی کنند.

وی روحیه ایثار و شهادت را یکی از علل شکست دشمن در برابر ملت ایران عنوان کرد و افزود: بعد از شکست دشمن جهانی در جنگ تحمیلی علیه ایران، استکبار جهانی جنگ نرم را علیه این ملت آغاز کرد تا بدین وسیله جوانان این مرز و بوم را هدف تهاجمات خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: هدف جنگ نرم ضعیف کردن اعتقادات دینی و مذهبی جوانان و از بین بردن روحیه شهادت طلبی در جامعه اسلامی ایران است که برگزاری یادواره شهدا راهکاری بسیار مناسب برای مقابله با این جنگ و تقویت روحیه شهادت‌طلبی بین جوانان و نوجوانان است.

ایمانی با اشاره به برگزاری یادواره هشت هزار شهید شیمیایی کشور در بروجرد گفت: عامل اصلی شهادت این شهدا استکبار جهانی است که سلاح‌های شیمیایی را در اختیار رژیم بعث عراق قرار داد.

وی اظهار داشت: آنانی که امروز مدعی حقوق بشر هستند و در محافل غربی ایران اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند، باید جوابی برای هشت هزار شهید شیمیایی ایران اسلامی که هر روز نیز بر تعداد آنان اضافه می‌شود، پیدا کنند.

ایمانی بیان کرد: یادواره شهدای شیمیایی که سوم خردادماه در بروجرد برگزار می‌شود، پیام مظلومیت این شهدا را به گوش جهانیان خواهد رساند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول