اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید ملایر:

همه ساله 40 یادواره شهید در ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری سه یادواره از ابتدای سال جاری تاکنون در ملایر خبر داد و گفت: همه ساله بیش از 40 یادواره در سطح شهر و روستاهای ملایر برگزار می‌شود.

همه ساله 40 یادواره شهید در ملایر برگزار می‌شود

اسماعیل حمزه‌لویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران توسط کانون قرآن بنیاد برگزار می‌شود، اظهار داشت: امسال نیز کلاس‌های قرآنی همه روزه برای خانواده‌های معظم شهدا از ابتدای ماه مبارک رمضان از ساعت 9 تا 11 برگزار می‌شود که تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی از برگزاری مسابقه تفسیر قرآن در ملایر خبر داد و گفت: این مسابقه نیز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان برگزار شد و افراد شهرستانی انتخاب شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر ادامه داد: مرحله استانی آن نیز با حضور 57 نفر از برگزیدگان شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان و ملایر در این شهرستان انجام شد که منتخبین این رشته‌ها نیز به تفکیک جنسیت مشخص شدند.

وی سرکشی از خانواده‌های شهدا در ماه رمضان، ختم قرآن، ضیافت افطاری آزادگان و... را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید ملایر در این ماه خواند و گفت: همزمان با شب‌های پرفضیلت قدر مراسم ویژه شب‌های قدر امسال با همکاری سپاه، شورای اسلامی شهر ملایر و بنیاد شهید در جوار شهدای گمنام در بام ملایر برگزار می‌شود و اتوبوس‌های ویژه نیز برای جابه‌جایی مردم در این مکان در نظر گرفته شده است.

حمزه‌لویی در ادامه از برگزاری مراسم ویژه همزمان با 27 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور برای آزادگان ملایر خبر داد و گفت: هماهنگی لازم برای خاطره‌گویی آزادگان در پنج مسجد شهر با سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته شده است.

وی در ادامه از برگزاری سه یادواره از ابتدای سال جاری تاکنون در ملایر خبر داد و افزود: بیشتر یادواره‌ها در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و همه ساله بیش از 40 یادواره در سطح شهر و روستاهای ملایر برگزار می‌شود.

وی به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر توسط بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: سهمیه امسال بنیاد شهید شهرستان ملایر از اشتغال 72 نفر است که تاکنون 30 نفر ثبت سامانه شده است و مابقی نیز تا پایان سال انجام می‌شود و سهمیه سال گذشته نیز 72 نفر بود که 90 مورد در سامانه ثبت شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول