اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد عنوان کرد

یادواره شهید کشوری فرصتی برای پی‌بردن به عظمت ایشان

خبرگزاری فارس: فرمانده پادگان مهندسی بروجرد گفت: برگزاری یادواره شهید کشوری فرصتی مناسب است تا به عظمت این شهید بزرگ پی‌ ببریم.

یادواره شهید کشوری فرصتی برای پی‌بردن به عظمت ایشان

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، غلامعلی میر عصر امروز در یادواره شهید کشوری که در سالن زرین‌کوب اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، گفت: حماسه‌های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی افتخارآفرین است.

وی بیان کرد: شهید کشوری و هم‌رزمان شجاعش در منطقه کردستان ایران رشادت‌ها و جوانمردی‌های زیادی به خرج دادند، تا موفق شدند منطقه کردستان را در سال‌های آغازین جنگ به کشور باز گردانند.

در این مراسم رئیس شورای اسلامی بروجرد گفت: یاد و خاطره شهدا باعث می‌شود که در کارها راه مستقیم و خدایی را انتخاب کنیم.

علیرضا مرادی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهید کشوری فرصتی مناسب است تا به عظمت این شهید بزرگ پی ‌ببریم.

وی اضافه کرد: شهید کشوری از شهدای گران‌قدر انقلاب است که زندگی و سرنوشت این شهید بزرگوار می‌تواند الگویی کامل برای جوانان باشد.

در ادامه این یادواره امام جمعه کیاکلا از توابع استان مازندران گفت: شهید کشوری در خانواده‌ای مذهبی و در دامان مادری با ایمان رشد کرد و در نهایت پناه مردم در شهرهای مرزی ایران از جمله ایلام شد.

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی با اشاره به اینکه وی از هم‌کلاسی‌های شهید کشوری بوده، تصریح کرد: از همان دوران کودکی شهید کشوری رفتار و منشی اسلامی داشت و همیشه در کارها به کمک دیگران می‌شتافت و در دوران جنگ از سربازان شجاع بود که در نهایت به فیض شهادت نائل آمد.

در این مراسم مادر شهید کشوری و پسر شهید کشوری و جمعی از مسئولان بروجرد حضور داشتند.

این گزارش می‌افزاید نصب ماکت بالگرد شهید کشوری به سفارش شهرداری و شورای شهر بروجرد ساخته و امروز با حضور مادر و پسر شهید کشوری در میدان غزه بروجرد نصب شد.

لازم به ذکر است، ماکت بالگرد شهید کشوری توسط واحد تحقیقات و جهاد خودکفایی پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان ساخته شده است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول