اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

طرح هادی در 24 روستای بویراحمد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بویراحمد از تامین اعتبار برای اجرای طرح هادی در 24 روستای بزرگ این شهرستان در سال جاری خبر داد.

طرح هادی در 24 روستای بویراحمد اجرا می‌شود

هجیر جلال‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: 420 پروژه در سال جاری در شهرستان بویراحمد وجود دارد که با بهره‌برداری از آن‌ها شاهد یک جهش در سرفصل‌های مختلف خواهیم بود.

معاون عمرانی فرمانداری بویراحمد بیان کرد: در سال 91 اعتبارات اجرای طرح هادی در 24 روستای بزرگ تامین شده که تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسند.

وی با بیان اینکه 244 روستای بالای 20 خانوار در این شهرستان وجود دارد، گفت: تهیه طرح هادی در همه روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان بویراحمد انجام شده است.

جلال‌فرد، تعداد روستاهای شهرستان بویراحمد را 610 روستا خواند و خبر داد: در 83 روستای این شهرستان از مجموع 610 روستا، طرح هادی انجام شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری جمع روستاهایی که در آن‌ها طرح هادی انجام شده به بیش از 90 روستا برسد.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بویراحمد از اجرای طرح هادی در 24 روستای بزرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبارات از سوی فرمانداری در بودجه سال جاری پیش‌بینی شده است که امید است با همکاری دهیاران و شورای روستاها و همه مسئولان این مهم انجام شود.

جلال‌فرد تصریح کرد: همه اعتبارات سال 90 فرمانداری بویراحمد جذب شده است.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام افزود: اولویت امسال این فرمانداری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و بخش زیادی از اعتبارات 91 به این امر اختصاص می‌یابد.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بویراحمد همکاری و انسجام را در انجام پروژه‌های مهم، ضروری خواند و خاطرنشان کرد: تنها با همدلی و همکاری منسجم می‌توانیم خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه دهیم.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بویراحمد از تامین اعتبار برای اجرای طرح هادی در 24 روستای بزرگ این شهرستان در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول