اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت هفته دولت

4 روستای کنگاور از خدمات طرح هادی برخوردار شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با گرامیداشت هفته دولت با برخورداری چهار روستای شهرستان کنگاور از خدمات طرح هادی، جمع روستاهای برخوردار از طرح هادی در این شهرستان به 25 روستا رسید.

4 روستای کنگاور از خدمات طرح هادی برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، اجرای طرح هادی در روستای قزوینه یک میلیارد و 260 ریال هزینه در بر داشته است.

‌هزار و 132 متر مکعب خاک‌برداری و خاک‌ریزی، اجرای 2 هزار و 180 متر مربع زیربنا، اجرای 2 هزار و 108 متر مربع اساس و آسفالت، 600 متر مربع سنگ‌فرش و 350 متر جدول‌گذاری از جمله کارهای انجام شده در طرح هادی روستای قزوینه است.

افتتاح فاز دوم طرح هادی روستای کارخانه هم از برنامه‌های این روز بود که 2 هزار و 500 متر مکعب خاک‌برداری و خاک‌ریزی، 14 هزار متر مربع زیربنا، 6 هزار و 200 مربع اساس و آسفالت، 300 متر مربع سنگ‌فرش و ‌هزار و 900 مربع جدول‌گذاری، مجموع عملیاتی است که در طرح هادی روستای کارخانه طی دو فاز با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون ریال انجام شده است.

در روستای رستم‌آباد کوچک هم 2 میلیارد و 250 میلیون ریال برای اجرای طرح هادی هزینه شده است، دو هزار و هشتصد متر مکعب خاک‌برداری و خاک‌ریزی، چهار هزار و 330 متر مربع زیربنا، 2 هزار و  682 متر مربع اساس و آسفالت، 700 متر مربع سنگ‌فرش، ‌صد و 70 متر مربع دال پیاده‌رو و 330 متر کانال سنگی، از جمله کارهای انجام شده در طرح هادی روستای رستم‌آباد کوچک است.

روستای ده‌کهنه، دیگر روستای برخوردار از طرح هادی در برنامه‌های امروز بود که یک میلیارد و 600 میلیون ریال در این روستا برای طرح هادی هزینه شد و ‌هزار و 500 متر مکعب خاک‌برداری و خاک‌ریزی، دو هزار و 300 متر مربع زیربنا، اساس و آسفالت، 45 متر دیوار حائل به ارتفاع چهارمتر، 700 متر مربع سنگ‌فرش، 500 متر جدول‌گذاری و یک دهانه پل سواره‌رو به‌ طول 60 متر، از جمله کارهای انجام شده در طرح هادی روستای ده‌کهنه است.

اجرای طرح‌های مذکور، جمع روستاهای برخوردار از طرح هادی در شهرستان کنگاور را به 25 روستا رساند.

امروز همچنین چهار پروژه انتقال آب در روستاهای شهرستان کنگاور به بهره‌برداری رسید، این پروژه‌ها در روستاهای "ده‌کهنه، دهلر، فش و شیشکان" انجام شده است.

برای راه‌اندازی این کانال‌ها که بیش از 2 هزار متر طول دارند، 2 میلیارد و 270 میلیون ریال هزینه شده است و 400 هکتار از زمین‌های زراعی روستاهای مذکور را مشروب خواهند ساخت.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول