اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد زابل:

مهم‌ترین رسالت بسیج حرکت در مسیر ولایت است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد زابل گفت: مهم‌ترین رسالت بسیج حرکت در مسیر ولایت است و همه کسانی که به بسیجی بودن افتخار می‌کنند باید پیرو ولایت باشند.

مهم‌ترین رسالت بسیج حرکت در مسیر ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، محمدرضا نورا عصر امروز در مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه زابل اظهار داشت: رسالت بسیج حرکت در مسیر ولایت است، بسیج در تمامی عرصه‌های جامعه حضوری فعال دارد و در عرصه دانشگاهی یک سری شاخصه‌هایی باید وجود داشته باشد تا یک استاد و یا دانشجو به عنوان بسیجی معرفی شود و کارمندی هم که به این عنوان معرفی می‌شود باید دارای اندیشه و تفکر بسیجی و ولایی باشد.

وی با تأکید بر جایگاه تفکر بسیجی در ادارات افزود: کارکنان هر سازمان به عنوان یکی از ارکانی هستند که در انجام مأموریت آن مجموعه نقش بسیار مهمی دارند و برای به ثمر نشستن اهداف بسیج در دانشگاه نمی‌توانیم جایگاه رفیع آنان را نادیده بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه زابل نیز در این مراسم به فراز و نشیب‌های بسیار انقلاب اسلامی از ابتدای به ثمر رسیدن آن تاکنون اشاره کرد و گفت: چیزی که این انقلاب را در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان حفظ کرده است رهبری بسیار شایسته امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پیوند مردم با رهبری و روحانیت است و تا زمانی که این رابطه متقابل وجود داشته باشد کشور ما مصون خواهد بود.

محمد ناظری بیان داشت: مقام معظم رهبری دانشجویان را افسران جوان و اساتید را فرماندهان جنگ نرم نام برده‌اند و کارکنان نیز جدا از این دو گروه بسیجی نیستند بلکه می‌توانند در هر دو دسته ایفای نقش کنند و به عنوان پویندگان راه شهدا و مروجین فرهنگ شهادت مؤثر باشند.

در ادامه پایگاه بسیج کارکنان این دانشگاه با نام "پایگاه مقاومت بسیج شهید اوکاتی" افتتاح و محمود شیخ اویسی به عنوان فرمانده این پایگاه معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول