اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه :

بسیج، خدمت به اسلام و انسانیت را صدا می‌زند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: ضرورت بسیج در جامعه ایران اسلامی فقط اعتلای خدمت به اسلام و انسانیت را صدا می‌زند.

بسیج، خدمت به اسلام و انسانیت را صدا می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز مراسمی به‌مناسبت یادواره استاندار و فرماندار شهید و همچنین همایش سالروز بسیج کارمندان با حضور  آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی‌ فرمانده‌ سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، دادوش هاشمی‌ استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران و بسیجیان استان در مجتمع تالار بعثت برگزار شد.

هاشمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت، شهیدان رجایی و باهنر و همچنین یادواره استاندار شهید علی اخوین‌انصاری و فرماندار شهید محمدرضا قلیوند‌ ‌تاکید کرد: بر خود می‌بالیم که شهدای والا مقام کشورمان توانستند با قوه صبر و ایثار از جان، مال، نوامیس و ارزش‌های مملکتمان جانانه صیانت و دفاع کنند.

وی افزود: شهدا از غیرتمندترین انسان‌هایی هستند که دنبال مال و منال دنیوی نبودند و اعتبار و وجهه امروز کشورمان به روحیه ملکوتی آنان وابسته است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: شک‌ نکنیم که پایبندی دیگر نسل‌های کشورمان به خون شهدا می‌تواند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌ها پیروز و سرافراز کند، زیرا که پیروزی ایران اسلامی وامدار خون شهدا است. 

هاشمی تصریح کرد: بر ما مدیران وظیفه است که ادامه‌دهنده خلوص نیت شهدای عزیزمان در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم  باشیم، زیرا که ادامه راه شهدا، ادامه استحکام خط ولایت است.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بدون تردید بگویم که ضرورت بسیج در جامعه ایران اسلامی فقط اعتلای خدمت به اسلام و انسانیت را صدا می‌زند و با تلاش و اهتمام مضاعف خود توانسته  است در تمامی زمینه‌ها اعم از آبادانی، سازندگی، پزشکی و ... از اول انقلاب تا به‌حال ورود داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به ‌ظرفیت‌های نهفته در درون جامعه بسیجی،خاطرنشان کرد: خوشبختانه جامعه بسیجی کشورمان با روشنگری‌ها و تفکر انسانی خویش، راه را در تمامی برهه‌ها روشن و حادث کرده است.

وی همچنین به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران اشاره کرد و گفت: خداوند را سپاس می‌گوییم که سربلندی ایران اسلامی روز به‌روز توانمندتر از گذشته می‌شود، زیرا که برگزاری این اجلاس به جامعه جهانی اثبات می‌کند ایران اسلامی توانایی مقابله و دفاع از میهن خود را داراست و با مجاهدت و ایستادگی در صحنه جهانی، هرگونه تجاوز احتمالی را کور خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در سخنان رهبر و مولای خود استنباط کردیم که اسلام محدود به خطه و جغرافیای خاصی نیست، بلکه متعلق به جامعه‌ای است که راه و سیره رسول خدا(ص) را پیروی می‌کند و همچنان عزت اسلام را به‌دنبال می‌کشاند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول