اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

ساختار معیوب سازمان ملل با فرمان رهبر معظم انقلاب اصلاح شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ساختار معیوب سازمان ملل و همچنین شورای امنیت باید با فرمانی که رهبر معظم انقلاب خطاب به سران آزادیخواه اعلام کردند به سرعت اصلاح شده و ترمیم شود.

ساختار معیوب سازمان ملل با فرمان رهبر معظم انقلاب اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در گردهمایی تشکل‌های دینی، مذهبی در اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز به وجود رهبری فرزانه، شجاع و بصیر افتخار می‌کند که در یک اجلاس بین‌المللی توانست پرده از زورگویی کشورهای غربی برداشته و خطاب به دبیرکل سازمان ملل موضع شفاف و روشن در مورد تغییر ساختار این سازمان بیان کند.

وی بیانات مقام معظم رهبری را بیانات تاریخی و سرنوشت‌ساز در تغییر ساختار مدیریت جهان و یک آیین‌نامه مناسب برای جنبش عدم تعهد توصیف کرد و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی احساس می‌کرد که می‌تواند با رفتار قلدرمابانه ایران را در عرصه جهانی و بین‌المللی وادار به تسلیم کند و یا بخواهد از این کشور که با خون هزاران شهید بنا شده است، باج‌گیری کند اما چنان آبرویش در این اجلاس رفت که شایسته است به سرعت منطقه را ترک کرده و به دنبال مکانی دیگر برای خودش باشد.

ستوده خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با فرمایش مدبرانه و خردمندانه خودشان از حقوق ملت‌های آزادیخواه دفاع کرده و ماهیت پوچ دول غرب و شرق را زیر سئوال برده و به دنیا ثابت کردند که موضع‌گیری خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ تأثیری در قدرت عزتمندانه ایران ندارد.

این مسئول تصریح کرد: اجلاس تهران فرصت را برای کشورمان مهیا کرد تا با نشان دادن بسیاری از چهره‌های حقیقی خنثی شدن توطئه‌ها و تبلیغات کور استکبار را به خوبی نشان دهد تا دنیا بداند ایران اسلامی هرگز در برابر فزون‌طلبی نظام استبداد کوتاه نمی‌آید.

وی شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد را یک فرصت استثنایی در برقراری مناسبات جدید و قوی با کشورهای مختلف و همچنین نقطه عطف در تحولات سیاسی و دیپلماتیک ایران توصیف کرد و ادامه داد: در سایه این اجلاس و نتایج حاصل از آن تحریم‌های اقتصادی نیز بی‌ثمر می‌باشد و دشمن بار دیگر صحنه را ترک می‌کند.

به گزارش فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه اهمیت موضوع تبلیغ و کاستن از حرکت‌های خبیث استکبار جهانی را یادآور شد و بیان کرد: ما در بهترین جایگاه باید تبلیغ امیدوارکننده‌ای را در سطح داخلی و بین‌المللی به راه اندازیم و اجازه ندهیم عده‌ای با تبلیغات منفی تمام تحولات را تاریک و بد جلوه دهند.

ستوده گفت: همه ما امروز وظیفه داریم در داخل نیز وحدت و همدلی بیش از پیش خود را حفظ کنیم و همان‌گونه که در عرصه جهانی الگو برای دیگران شده‌ایم در عرصه داخلی نیز هرگونه رفتارهای یک‌جانبه را کنار گذاشته و به سمت عزت و افتخار حرکت کنیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول