اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

در روزشمار تاریخ دنیا می‌ماند

ریاست ایران بر کانون رأی سازمان ملل ذلتی دوباره برای استکبار

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: ریاست کانون رأی سازمان ملل در روزشمار تاریخ اذهان افکار عمومی دنیا یک پیروزی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی ایران و شکست و ذلتی دوباره برای رژیم صهیونیستی و استکبار بود.

ریاست ایران بر کانون رأی سازمان ملل ذلتی دوباره برای استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرداری در سالن اجتماعات این نهاد با تبریک هفته دولت، با اشاره به اینکه اجلاس جنبش عدم تعهدها با عضویت دوسوم از کشورهای دنیا با مدیریت ایران در حال برگزاری است، اظهار داشت: هنگامی که ایران اسلامی ریاست کانون رأی مجمع عمومی سازمان ملل را به دست گرفت خشم و غضب آمریکا را دوچندان کرد.

وی افزود: پس از این استکبار برای اینکه ایران را در انزوا قرار دهد شدیدترین تهدیدات را بر کشورهای جهان برای عدم تعامل و ارتباط با ما اعمال کرد.

فرماندار شهرستان تویسرکان تصریح کرد: ریاست کانون رأی سازمان بین‌الملل در روزشمار تاریخ اذهان افکار عمومی دنیا یک پیروزی بزرگ و بی‌بدیل برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکست و ذلتی دوباره برای رژیم صهیونیستی و استکبار بود.

رضانیا تأکید کرد: باید ارزش تمامی فرصت‌هایی که در آن قرار می‌گیریم را بدانیم و متحد، همدل و همسو با هم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های ملی و فراملی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: همدلی و تعامل مدیران شهرستان تویسرکان یک سرمایه بزرگ است که در کمتر جایی می‌توان این همپوشانی را دید.

فرماندار شهرستان تویسرکان در ادامه سخنانش تصریح کرد: شهرداری یکی از نهادهای پاک‌دست و تلاشگری است که به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

شهردار تویسرکان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: بودجه تخصیص داده شده به شهرداری در سال جاری یک‌میلیارد تومان است.

عزیزالله مالمیر با بیان اینکه امسال اقدامات بسیاری به ویژه در حوزه آسفالت و جدول‌گذاری در تویسرکان انجام شده ‌است افزود: در هفته دولت طرح‌هایی نظیر آتش‌نشانی، آبرسانی به تپه نورالشهدا و آبرسانی به امامزاده کوه با اعتباری حدود 500 میلیون تومان افتتاح می‌شوند.

در پایان این مراسم خبرنگاران تویسرکان و کارمندان شهرداری تقدیر شدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول