اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سازمان ملل با بی‌عدالتی پایه‌ریزی شده است/حق وتو نشانه بی‌عدالتی است

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حق وتو بعضی از کشورها در سازمان ملل گفت: سازمان ملل با بی‌عدالتی پایه‌ریزی شده، چرا که حق وتو برخی کشورها نشانه بی‌عدالتی است.

سازمان ملل با بی‌عدالتی پایه‌ریزی شده است/حق وتو نشانه بی‌عدالتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محمد حسینی که به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرری در جمع مردم ولایی و شهیدپرور این خطه سخن می‌گفت با اشاره به ویژگی‌های نماز جمعه گفت: نماز جمعه از برکات جمهوری اسلامی ایران است، همان‌گونه که یک فریضه عبادی است، مباحث سیاسی آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: با بررسی وضعیت جهان اسلام مشاهده می‌کنیم آنها نیز نماز جمعه را برگزار می‌کنند اما به مباحث سیاسی آن توجهی ندارند، به همین دلیل شاهد بودیم که مستکبران بر مستضعفان تسلط پیدا کردند، اما در ایران با توجه به مباحث سیاسی این نماز دیدیم که تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است.

وی در ادامه با اشاره به رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خاطرنشان کرد: سیدالکریم (ع) در زمان حیات خویش چهار امام معصوم (ع) را درک کرد و افتخار شاگردی سه امام همام را داشت، شخصیت بزرگواری که به علم، دانش و ... معروف است و روایات زیادی از ایشان نقل شده است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در تهران عنوان کرد: تلاش و کوشش غربی‌ها برای عدم برگزاری و یا کم‌فروغ برگزار شدن این اجلاس نشان از اهمیت شانزدهمین اجلاس کشورهای عدم تعهد در تهران بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت‌های استکبار برای کم‌فروغ برگزار شدن این اجلاس در تهران را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور اطلاعیه رسمی شرکت در این اجلاس را اشتباه عنوان کرد و رئیس جمهور آمریکا نیز شخصا با برخی از روسای جمهور تماس گرفته بود که در این اجلاس شرکت نکنند.

حسینی با اشاره به حق وتو بعضی از کشورها در سازمان ملل گفت: سازمان ملل با بی‌عدالتی پایه‌ریزی شده است، چرا که حق وتو برخی کشورها نشانه بی‌عدالتی است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول