اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

سکوت سازمان‌های بین‌المللی در مقابل کشتار ملت میانمار پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: سکوت سازمان‌های بین‌المللی در ارتباط با کشتار ملت مظلوم میانمار به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و این نشان‌دهنده باطن پلید ایادی استکبار جهانی است.

سکوت سازمان‌های بین‌المللی در مقابل کشتار ملت میانمار پذیرفتنی نیست

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان حمایت از حقوق بشر برای صیانت از حقوق ابنای بشر مقابل تهدیدها و تجاوزها تاسیس شده است ولی در عمل می‌بینیم برای متوقف کردن وحشی‌گری‌های صورت گرفته علیه مسلمانان هیچ‌گونه اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: اعضای اصلی و تصمیم‌گیرندگان این قبیل سازمان‌ها خودشان اغلب متجاوزان به حقوق انسان‌ها هستند پس در مقابل وحشی‌گری‌ها و ددمنشی‌ها، قتل‌‌عام‌های پی‌در‌پی و کشتارهای بی‌رحمانه سکوت اختیار می‌کنند.

وی با اظهار به اینکه کشتار وحشیانه زنان، مردان، کودکان و سالمندان را در میانمار شاهد هستیم، بیان داشت: ایادی استکبار جهانی و سران سازمان‌های بین‌المللی نه‌تنها برای متوقف کردن این قبیل وحشی‌گری‌ها هیچ اقدامی نمی‌کنند بلکه از محکومیت صرف نیز تا این لحظه خودداری کرده‌اند و از مساعدت زنان و مردان آزاده پرهیز می‌کنند.

باقری با بیان اینکه سران کشورهای غربی فقط برای تحقق اهداف اقتصادی خود در تکاپو هستند، اضافه کرد: این کشورها نگاه خود را از گورهای دسته‌جمعی شکل گرفته در لیبی، یمن و مصر برگردانده‌اند و با غاصب‌ها و اشغالگران هیچ‌گونه برخوردی نمی‌کنند.

امام جمعه شاهین‌دژ از اینکه دشمنان اسلام، این دین مبین را به عنوان یک دین مالامال از خشونت معرفی می‌کنند، اظهار تاسف کرد و بیان داشت: در توصیه‌های دینی برای متجاوزان به حق و حقوق انسان‌ها و برای ایجادکننده‌های مرگ تدریجی مجازات‌های متناسب با فطرت انسان و نوع جرم تعیین شده است که نمونه آن اعدام است ولی مخالفان اسلام آن را دستاویزی برای تبلیغ علیه این دین قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: فراهم‌کردن آسایش و امنیت در جوامع یکی از مهم‌ترین آرمان‌های اولیای الهی است که برای محقق ساختن آن اصول و قوانین مختلفی تدوین شده است در سایه جامه عمل پوشاندن به آنها ثبات و آرامش در جامعه حاکم می‌شود که در این راستا گام برداشته می‌شود ولی در کنار آن باید مقابل تبلیغات منفی ایستادگی کرد و اطلاع‌رسانی کاملی انجام داد تا ملل غربی بیش از این فریب نخورند.

امام جمعه شاهین‌دژ کشتار مسلمانان را در میانمار ناشی از وحشت دشمن برای اشاعه دین مبین اسلام دانست و اظهار داشت: دشمنان با دست‌زدن به این قبیل اقدامات به دنبال آن هستند شرایط دشواری برای مسلمانان فراهم کرده و ضمن اینکه آنها را از این دین آسمانی روی‌گردان می‌کنند از پیوستن سایر ملت‌ها به این دین مبین جلوگیری کنند ولی غافل هستند این قبیل تحرکات مغرضانه بیش از بیش حقانیت اسلام را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول