اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

سرکشی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به روستاهای دور افتاده خدابنده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بر سرکشی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به روستاهای دور افتاده خدابنده تاکید کرد.

سرکشی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به روستاهای دور افتاده خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمدعلی موسوی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، رسیدگی به وضعیت روستاهای دور افتاده این شهرستان است.

وی با تاکید بر سرکشی و بازدیدهای مکرر مسئولان دستگاه‌های اجرایی از روستاهای دور افتاده این شهرستان رسیدگی به نیازهای مردم را مورد تاکید قرار داد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی همچنین بر استفاده از توان، فکر و ظرفیت‌های موجود و مسائل و مشکلات حوزه کاری مربوط به هر مدیر را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیران باید در جلب رضایت مردم اهتمام جدی داشته باشند.

وی تکریم و حفظ عزت نفس مراجعان را نیز از دیگر مواردی عنوان کرد که باید مورد توجه کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی دادن پاسخ صحیح به مردم را از وظایف کارکنان عنوان کرد و افزود: کارکنان باید همه تلاش خود را در راستای حل مشکلات مراجعه‌کنندگان انجام دهند.

همچنین در ادامه این جلسه امام جمعه قیدار نیز به بیان مطالبی در زمینه ویژگی‌های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر پرداخت و گفت: امسال 187 میلیون تومان زکات از سوی ستاد احیای زکات شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است.

حجت‌الاسلام علی طهماسبی با اشاره به اینکه مبالغ جمع‌آوری شده برای برطرف کردن محرومیت و اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در سطح شهرستان هزینه می‌شود، اضافه کرد: امید است با پرداخت به موقع سهم دولت و سیاست‌های تشویقی گام‌های موثری در توسعه عمران و آبادی منطقه برداشته شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس سران در کشور این اجلاس را فرصت طلایی کشور عنوان کرد و افزود: این اجلاس موجب فعالیت بیشتر دیپلماسی در کشور شد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول