اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی استانداری بوشهر:

بوشهر در شاخص‎های عمومی عملکرد دستگاه‎های اجرایی پیشتاز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و اداری استانداری بوشهر گفت: استان بوشهر در شاخص‎های عمومی عملکرد دستگاه‎های اجرایی در مقایسه با سایر استان‌های کشور پیشتاز است.

بوشهر در شاخص‎های عمومی عملکرد دستگاه‎های اجرایی پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا عوض‌پور پیش از ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: میانگین شاخص‎های عمومی در کشور 58 دستگاه است در حالی که این رقم در استان بوشهر 87 است که این امر نشان‌دهنده عملکرد خوب استان بوشهر در این زمینه است.

وی افزود: ارزیابی عملکرد در دو شاخص عمومی و اختصاصی انجام می‎شود که امسال در این زمینه از همه ظرفیت‎های تخصصی دفاتر استانداری و کارشناسان به منظور سلامت و صحت کار و فرآیند استفاده شده است.

عوض‌پور استقرار و توسعه دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی، اصلاح ساختارها و تمرکززدایی، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، سلامت اداری، توانمندسازی منابع انسانی و خدمات‏رسانی به مردم و شهروندمداری را محورهای عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه‎های اجرایی ذکر کرد.

مدیرکل منابع انسانی و اداری استانداری بوشهر یادآور شد: در اجرای طرح نظرسنجی میزان رضایت ارباب رجوع از روند خدمات در دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر هفت هزار پرسشنامه سهم استان بود که تلاش کردیم با بهره‎مندی از ظرفیت هیئت علمی دانشگاه‌ها این طرح را به خوبی اجرا کنیم.

عوض‌پور گفت: این طرح با دقت و حساسیت بالا در تمام استان اجرا شده و نتایج نشان‎دهنده رشد میزان رضایت مردم از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر است.

وی افزود: فرآیند اجرای این طرح شش ماه طول کشید و نهایت دقت در آن به عمل آمده که از حقوق همکاران در دستگاه‎های اجرایی صیانت شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول